Sekrety
- Jakem Gozdek
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
- Lokalizacja: sie wziął Merchant?
Sekrety
Temat na to samo kopyto co ten z RE4 ;] Sekrety, smaczki, ciekawostki, inne sposoby przejścia kogoś tam, czegoś tam. Znalazłem tego całkiem sporo, wymienię kilka, żeby inni mieli co pisać ;p
1.Na samym początku gry idąc w uliczkę po prawej zobaczymy scenkę, w której jeden z murzynów pada ofiarą dwóch innych i zostaje zaciągnięty w nieznane (swoją drogą możliwe, że to on siedział w worku, który okładają pałami, chociaż ten worek trochę za mały jak na człowieka ;p)
2.Armia Majini'ch, którzy atakują nas po raz pierwszy, jest do rozgromienia. Ostatni z nich ma koktajl Mołotowa, od niego dostajemy błyskotkę.
3. Kury mogą podziobać! Zabierają odrobinkę życia, ale mogą wkurzyć kiedy już mamy ustrzelić headshota a tutaj coś takiego nas dziobnie xd
4. Zgniłe jajo zabiera życie (logiczne, leczyć nie będzie)
5. Majini podczas atakowania krzyczą coś w stylu "Dupa!"
6. Klikając naraz L3 i R3 robimy prowokację. Chris "C'mon, c'mon", Sheva gwiżdże ;p
7. W walce z U-8, jeśli mamy kilka granatów, to kiedy on pada, można podbiec i wrzucić mu odłamkowego do mordy. Można to zrobić kilka razy, każdy z nich niszczy część pancerza na "głowie", odsłaniając ee mózg bodajże.
P.S. Dałem temu tematowi etykietkę spoiler, uważam, że mimo iż nie powinno się tutaj pojawiać dużo spoili odnośnie fabuły, to jednak tutaj jest miejsce wszystkich sekretów gry, które ni wszyscy chcieli by znać, nawet jeśli niektóre z nich są czysto techniczne.
1.Na samym początku gry idąc w uliczkę po prawej zobaczymy scenkę, w której jeden z murzynów pada ofiarą dwóch innych i zostaje zaciągnięty w nieznane (swoją drogą możliwe, że to on siedział w worku, który okładają pałami, chociaż ten worek trochę za mały jak na człowieka ;p)
2.Armia Majini'ch, którzy atakują nas po raz pierwszy, jest do rozgromienia. Ostatni z nich ma koktajl Mołotowa, od niego dostajemy błyskotkę.
3. Kury mogą podziobać! Zabierają odrobinkę życia, ale mogą wkurzyć kiedy już mamy ustrzelić headshota a tutaj coś takiego nas dziobnie xd
4. Zgniłe jajo zabiera życie (logiczne, leczyć nie będzie)
5. Majini podczas atakowania krzyczą coś w stylu "Dupa!"
6. Klikając naraz L3 i R3 robimy prowokację. Chris "C'mon, c'mon", Sheva gwiżdże ;p
7. W walce z U-8, jeśli mamy kilka granatów, to kiedy on pada, można podbiec i wrzucić mu odłamkowego do mordy. Można to zrobić kilka razy, każdy z nich niszczy część pancerza na "głowie", odsłaniając ee mózg bodajże.
P.S. Dałem temu tematowi etykietkę spoiler, uważam, że mimo iż nie powinno się tutaj pojawiać dużo spoili odnośnie fabuły, to jednak tutaj jest miejsce wszystkich sekretów gry, które ni wszyscy chcieli by znać, nawet jeśli niektóre z nich są czysto techniczne.
Ostatnio zmieniony pn 08 paź, 2012 przez Jakem Gozdek, łącznie zmieniany 2 razy.
Ad.2. Jesteś pewien? U mnie koleś z mołotowem to jedno, a pod koniec masakry był pacjent z dynamitem.
Ad.3. Kury mogą się zestresować jeżeli za nimi gonimy a potem zapędzimy w ślepy róg.
Ad.4. Zgadza się, ale spróbuj to jajko sprzedać! Jak na zgnilca jest sporo warte i przydaje się do Egg Hunter trofeum.
Ad.6. A to ciekawe. Nie mam tych klawiszy na padzie
Ad.7. I to jest najlepsza i najszybsza taktyka!
Majini z piłą po podniesieniu klucza może wstać!
Ad.3. Kury mogą się zestresować jeżeli za nimi gonimy a potem zapędzimy w ślepy róg.
Ad.4. Zgadza się, ale spróbuj to jajko sprzedać! Jak na zgnilca jest sporo warte i przydaje się do Egg Hunter trofeum.
Ad.6. A to ciekawe. Nie mam tych klawiszy na padzie
Ad.7. I to jest najlepsza i najszybsza taktyka!
Majini z piłą po podniesieniu klucza może wstać!
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
- Jakem Gozdek
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
- Lokalizacja: sie wziął Merchant?
U mnie był tylko z mołotowem. Może raz jest tak, raz tak.Saladyn pisze:Ad.2. Jesteś pewien? U mnie koleś z mołotowem to jedno, a pod koniec masakry był pacjent z dynamitem.
Właśnie tak, ale w ogniu walki nie widać pałętającej się pod nogami kury, a ona się w końcu wkurzy i dziob ;]Saladyn pisze:Ad.3. Kury mogą się zestresować jeżeli za nimi gonimy a potem zapędzimy w ślepy róg.
Hehe tak, 2000 to całkiem sporo, ale chodziło mi tylko o ten szczegół, mogliby nie dać opcji "Eat", ale uraczyli nas takim "smaczkiem", o ile wolno mi użyć tego słowa przy zgniłym jaju ;pSaladyn pisze:Ad.4. Zgadza się, ale spróbuj to jajko sprzedać! Jak na zgnilca jest sporo warte i przydaje się do Egg Hunter trofeum.
L3- wcisnąć lewą gałkę R3- wcisnąć prawą gałkę.Saladyn pisze:Ad.6. A to ciekawe. Nie mam tych klawiszy na padzie
Hahahaa, wyobraź sobie moją minę kiedy po ustrzeleniu go zaczął na mnie szarżować xDSaladyn pisze:Majini z piłą po podniesieniu klucza może wstać!
Tak się dzieje chyba czasami, gdy go zabijemy bronią palną. Łatwo rozpoznać, czy wstanie: Jeśli piła się wyłączy a on padając trzyma ją jedną ręką, to jest po nim. Jeśli zaś trzyma ją obiema rękami, a piła cały czas pracuje, to wstanie i wpadnie w szał bojowy (jak Big Dr Salvador w RE4)
Wesker w Mercenaries: Wciskając jedną z gałek, włączamy super bieg, co pozwoli nam pokonać duży dystans, przy okazji przebiegając "przez" Majinich oszołamiamy ich, a partner może wtedy zastosować atak wręcz. Można zmienić kierunek tego biegu, ale tylko chwilę po rozpoczęciu biegu. Jeśli pokonamy za duży dystans, już nie będziemy mogli skręcić. X i do tyłu, obracamy się o 180 stopni, X i w bok, obrót o ok. 90 stopni.
- Czarek199410
- Posty: 144
- Rejestracja: pt 26 paź, 2007
- Lokalizacja: Warszawa
ITS my turn now
1.Podczas ostatniej walki(zmutowany wesker) jeśli strzelicie w skałę(przed upadkiem) to potem na dole możecie przeskoczyć chrisem po skarb
2.To nie sekret czy coś ale muszę to powiedzieć Chris może zrzucić kamień do lawy ale nie może przesunąć sam sarkofagu
3.Jeśli zabijesz węża wypadnie z niego jajko
4.Mercenaries KURY LICZĄ SIĘ JAKO WROGOWIE!!!!!!!
5.6-1 Wejdźcie na maszt i zestrzelcie żołnierzy na dżwigu wypadnie z nich skarb
6.W 2 walce weskera podejcie do niego zrobi na was fajne QTE
And that's it
1.Podczas ostatniej walki(zmutowany wesker) jeśli strzelicie w skałę(przed upadkiem) to potem na dole możecie przeskoczyć chrisem po skarb
2.To nie sekret czy coś ale muszę to powiedzieć Chris może zrzucić kamień do lawy ale nie może przesunąć sam sarkofagu
3.Jeśli zabijesz węża wypadnie z niego jajko
4.Mercenaries KURY LICZĄ SIĘ JAKO WROGOWIE!!!!!!!
5.6-1 Wejdźcie na maszt i zestrzelcie żołnierzy na dżwigu wypadnie z nich skarb
6.W 2 walce weskera podejcie do niego zrobi na was fajne QTE
And that's it
Gotta Whole lot of love
- Jakem Gozdek
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
- Lokalizacja: sie wziął Merchant?
Coś w tym jest ;]Czarek199410 pisze:2.To nie sekret czy coś ale muszę to powiedzieć Chris może zrzucić kamień do lawy ale nie może przesunąć sam sarkofagu
1. Po zastosowaniu specjalnego ataku wręcz Plagas się nie pojawia. Blond panienkę na początku można więc zabić bez problemów. Strzał w kolano, podejść od tyłu i ukręcić łeb w przypadku Chrisa, Sheva podrzyna gardło.
2. Pierwszego Uroborosa można załatwić konwencjonalnie (nawet bez Rocket Launcher'a). Wypadnie z niego błyskotka. Jeśli go usmażymy, nic nie dostaniemy.
3. W hangarze z bombami (w Mercenaries to jest Missile Area), jeśli na początku szybko zdejmiemy dwóch Majini'ch stojących piętro niżej, reszta nie wyjdzie, bo nie dostała alarmu, co za tym idzie, przechodzimy tą lokacje bez stresów ;]
Podczas super hyper uber pro turbo nitro biegu Weskera, można zrobić cios kolankiem który ma skutki tragiczne dla wrogów ( glówki pękają i na mini bossów działa ) wystarczy wcisnąć podczas biegu przycisk strzału (dziwne że nikt z was tego nie napisał :O)
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Oczywiście prawie zawsze najlepiej sprawiają się headshoty, ale jeżeli macie cela i stalowe nerwy oraz jakąś konkretną snajperkę albo magnuma - Maijini z piła biegnie dość stabilnie w dłużych korytarzach czy uliczkach, więc pyknijcie go w samo oko. Nie potrzeba wiele trafień, żeby go usadzić.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
- Jakem Gozdek
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
- Lokalizacja: sie wziął Merchant?
Darujcie sobie ten offtop.
Ten kopniak przydaje się też do zaprzestania biegu, (np kiedy partner ma "Dying" i jest dość daleko, to biegniemy i tuż przy nim strzał) bo jak wiadomo, Wesker biegnie ile fabryka dała (chyba, że wpadnie na ściane ;p)
Dobra następna garstka:
1. Drugiego Popokarim (ten wieli latający mutant, drugi raz w ruinach świątyni), nie trzeba zabijać, jeśli zdecydujemy się uciekać do wyjścia gra przejdzie do sekwencji QTE. Zaoszczędzimy amunicję, ale jeśli zdecydujemy się go ubić to dostaniemy od niego zielone serduszko, którego chyba nigdzie więcej nie uświadczymy.
2. Stragany w 2-1 są zniszczalne, jeśli rozwalimy jeden z nich otrzymamy dostęp do skrzyni z błyskotką.
3. Też w 2-1, w morzu są błyskotki.
4. U-8 ma czułe punkty na "odnóżach"
5. Przy Jill, jak jesteśmy blisko, ale nie możemy jej złapać, mamy opcję "Entreat". Po kliknięciu przycisku akcji w tym momencie Chris zacznie do niej krzyczeć, po kilku takich "It's me, Chris!", Jill zaczyna z tym walczyć i mamy okazję ją oszołomić, lub przytrzymać.
6. Przy Weskerze (2 na 2 i przy samolocie), jeśli go kilka razy trafimy, tak że straci równowagę i zacznie się "chwiać" do tyłu, możemy podbiec i zaszczycić go piąchami (u Chrisa, Sheva odprawia jakieś Kung-Fu). QTE jest w tym przypadku zawsze takie same: kwadrat-kwadrat-kółko-X-kwadrat i X naraz.
7. Jeśli Wesker złapie nas w QTE (jak chce przebić ręką, jest takie zwolnione tempo), po kilku unikach (kilku, mogą być trzy, może być sześć) Chris przeskakuje za niego, i mamy tego samego combosa co wyżej, tylko, że na początku jest X.
Ten kopniak przydaje się też do zaprzestania biegu, (np kiedy partner ma "Dying" i jest dość daleko, to biegniemy i tuż przy nim strzał) bo jak wiadomo, Wesker biegnie ile fabryka dała (chyba, że wpadnie na ściane ;p)
Nie jestem pewien, ale chyba miałem to na Normalu.Recoil pisze:Z tego co zauważyłem to ma to miejsce na wyższych poziomach (veteran i PRO)Saladyn pisze:Majini z piłą po podniesieniu klucza może wstać!
Dobra następna garstka:
1. Drugiego Popokarim (ten wieli latający mutant, drugi raz w ruinach świątyni), nie trzeba zabijać, jeśli zdecydujemy się uciekać do wyjścia gra przejdzie do sekwencji QTE. Zaoszczędzimy amunicję, ale jeśli zdecydujemy się go ubić to dostaniemy od niego zielone serduszko, którego chyba nigdzie więcej nie uświadczymy.
2. Stragany w 2-1 są zniszczalne, jeśli rozwalimy jeden z nich otrzymamy dostęp do skrzyni z błyskotką.
3. Też w 2-1, w morzu są błyskotki.
4. U-8 ma czułe punkty na "odnóżach"
5. Przy Jill, jak jesteśmy blisko, ale nie możemy jej złapać, mamy opcję "Entreat". Po kliknięciu przycisku akcji w tym momencie Chris zacznie do niej krzyczeć, po kilku takich "It's me, Chris!", Jill zaczyna z tym walczyć i mamy okazję ją oszołomić, lub przytrzymać.
6. Przy Weskerze (2 na 2 i przy samolocie), jeśli go kilka razy trafimy, tak że straci równowagę i zacznie się "chwiać" do tyłu, możemy podbiec i zaszczycić go piąchami (u Chrisa, Sheva odprawia jakieś Kung-Fu). QTE jest w tym przypadku zawsze takie same: kwadrat-kwadrat-kółko-X-kwadrat i X naraz.
7. Jeśli Wesker złapie nas w QTE (jak chce przebić ręką, jest takie zwolnione tempo), po kilku unikach (kilku, mogą być trzy, może być sześć) Chris przeskakuje za niego, i mamy tego samego combosa co wyżej, tylko, że na początku jest X.
Ad.4. Te czerwone przerwy w pancerzu. Trzeba w nie walić, a gdy padnie podbiec i wsadzić mu w japę granat.
Ad.5. To się nazywa Reasoning - Chris stara się przemówić jej do rozsądku. Można to zrobić tylko z bliska i ryzykuje się kopa, ale łatwiej ją potem złapać, to prawda.
W czasie walki z Weskerem, gdy ucieka w pobliże samolotu, zamiast się chować lepiej wyjąć jakąś dalekosiężną klamę i strzelić w pocisk. Wesker uklęknie i można go wtedy jeszcze poszarpać z jakiejś klamy.
Saladynowe zasady walki #1:
- W walce z Reaperami nie używajcie ognia (beczek, granatów zapalających, pocisków zapalających z granatnika) - jeżeli jest jakiś efekt, to nie udało mi się go zauważyć, wydają się odporne. W planaszach z kokonami lepiej wybrać korytarz, w którym stawi im się czoła i podłożyć proximity mine. Po eksplozji będzie czas przymierzyć w jakiś bąbel z najmocniejszej giwery (zmaksowana snajpa, magnum) i robal padnie od razu;
- Lickery wydają się być odporne na pociski rażące prądem wystrzeliwane z granatnika, kwasówki również średnio się spisują, ale jeżeli lickerów jest więcej można strzelić po razie w każdego i "splash damage" powino golić wszystkie na raz o ile są blisko siebie;
- wszyscy przeciwnicy w maskach oraz ukryci a tarczami są odporni na granaty oślepiające ręczne i wystrzeliwane z granatnika, chociaż ten rodzaj oręża rozwala od razu plagasy wystające z szyi, latające, pajączki oraz pancerną formę Majini (tą krabopodobną), którą można spotkać po raz pierwszy w chapterze Marshlands;
- w Marshlands wypatrujcie słupów porośniętych kwiatami o fioletowych płatkach. Często są tam przyczepione drogocenne żuki (skarb);
- w późniejszych poziomach za zabijanie ryb oraz siedzących na ziemi kruków dostaniecie 50-100 kasy;
- w chapterze, w którym trzeba ustawiać wiązki światła by zjechać niżej nie otwierajcie skrzyni - jest pusta, ale zaatakuje chmara pająków. Z kolei warto tak wymanewrować promień, by trafił w posąg trzymający w ustach szklaną kulę. Otworzą się dwa przejścia po bokach, w których jest masa złota i skarbów (w tym unikatowy złoty żuk). Tylko uważajcie na promienie przy ich przestawianiu by pójść dalej, natomiast w wielu wazach w tych ukrytych pomieszczeniach są węże i będą dziabać!
Ad.5. To się nazywa Reasoning - Chris stara się przemówić jej do rozsądku. Można to zrobić tylko z bliska i ryzykuje się kopa, ale łatwiej ją potem złapać, to prawda.
W czasie walki z Weskerem, gdy ucieka w pobliże samolotu, zamiast się chować lepiej wyjąć jakąś dalekosiężną klamę i strzelić w pocisk. Wesker uklęknie i można go wtedy jeszcze poszarpać z jakiejś klamy.
Saladynowe zasady walki #1:
- W walce z Reaperami nie używajcie ognia (beczek, granatów zapalających, pocisków zapalających z granatnika) - jeżeli jest jakiś efekt, to nie udało mi się go zauważyć, wydają się odporne. W planaszach z kokonami lepiej wybrać korytarz, w którym stawi im się czoła i podłożyć proximity mine. Po eksplozji będzie czas przymierzyć w jakiś bąbel z najmocniejszej giwery (zmaksowana snajpa, magnum) i robal padnie od razu;
- Lickery wydają się być odporne na pociski rażące prądem wystrzeliwane z granatnika, kwasówki również średnio się spisują, ale jeżeli lickerów jest więcej można strzelić po razie w każdego i "splash damage" powino golić wszystkie na raz o ile są blisko siebie;
- wszyscy przeciwnicy w maskach oraz ukryci a tarczami są odporni na granaty oślepiające ręczne i wystrzeliwane z granatnika, chociaż ten rodzaj oręża rozwala od razu plagasy wystające z szyi, latające, pajączki oraz pancerną formę Majini (tą krabopodobną), którą można spotkać po raz pierwszy w chapterze Marshlands;
- w Marshlands wypatrujcie słupów porośniętych kwiatami o fioletowych płatkach. Często są tam przyczepione drogocenne żuki (skarb);
- w późniejszych poziomach za zabijanie ryb oraz siedzących na ziemi kruków dostaniecie 50-100 kasy;
- w chapterze, w którym trzeba ustawiać wiązki światła by zjechać niżej nie otwierajcie skrzyni - jest pusta, ale zaatakuje chmara pająków. Z kolei warto tak wymanewrować promień, by trafił w posąg trzymający w ustach szklaną kulę. Otworzą się dwa przejścia po bokach, w których jest masa złota i skarbów (w tym unikatowy złoty żuk). Tylko uważajcie na promienie przy ich przestawianiu by pójść dalej, natomiast w wielu wazach w tych ukrytych pomieszczeniach są węże i będą dziabać!
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Również tam warto roztrzaskiwać czaszki byków (czy czegoś tam) na słupach - mają klejnocik.Saladyn pisze: w Marshlands wypatrujcie słupów porośniętych kwiatami o fioletowych płatkach. Często są tam przyczepione drogocenne żuki (skarb);
Klejnociki też są niemal w każdym stojaku z ogniem (w świątyni, choć i w innych lokacjach się zdarzają). Wystarczy machnąć je nożem lub strzelić do nich by klejnocik wypadł na ziemię.
PS. Nie jest ten temat zbyt ogólny? Przecież standardowa taktyka rozwalania bossa to żaden sekret.
Ostatnio zmieniony sob 04 kwie, 2009 przez Recoil, łącznie zmieniany 1 raz.
- Prisonbull
- Posty: 77
- Rejestracja: wt 26 cze, 2007
- Lokalizacja: br
Kiedy mamy ratować Jill, po wykonaniu jednego QTE celujemy w nią jajkiem. Możemy trafić w urządzenie (wtedy kładziemy ją na glebe i usuwamy)lub w twarz - wtedy standardowe QTE składające się z B (kółko) i A (krzyżyk).
Po walce z Uroboros nr. 2 możemy usiąść na fotelu na którym siedział nasz enemy. Chris lub Sheva zachowują się tak samo jak Leon w poprzedniej części (krzesło, o ile dobrze pamiętam przed laserami)
W 5-3 kiedy walczymy z hordą lickerów które schodzą do nas z góry, jeśli dobrze nacelujemy złażący licker spadnie w przepaść.
Przy czerwonym pasku życia granat oślepiający może nas zabić.
Po walce z Uroboros nr. 2 możemy usiąść na fotelu na którym siedział nasz enemy. Chris lub Sheva zachowują się tak samo jak Leon w poprzedniej części (krzesło, o ile dobrze pamiętam przed laserami)
W 5-3 kiedy walczymy z hordą lickerów które schodzą do nas z góry, jeśli dobrze nacelujemy złażący licker spadnie w przepaść.
Przy czerwonym pasku życia granat oślepiający może nas zabić.