Resident Evil Survivor: Behind The Mask
Resident Evil Survivor: Behind The Mask
Czym jest Behind The Mask? To Survivor stylizowany na pierwsze trzy odsłony tj. statyczne kamery, pre-renderowane tła. Autorzy podkreślają, że gra nie jest modem, a wszystko wraz z tłami tworzone jest od podstaw. Tytuł będzie ekskluzywny na PSOne, ale twórcy nie wykluczają konwersji na PC i PSP. W tytule mają zostać wprowadzone zagadki, których brak w oryginale, system zapisu gry przy maszynie i dodatkowy tryb. Lokacje mają zostać znacznie powiększone i lekko zmienione, aby wydłużyć grę i jednocześnie nie ingerować za bardzo w stworzony już świat w oryginale. To samo tyczy się przeciwników planowani są nowi jak i nowe dokumenty do sekcji FILE w ekwipunku. Cały nowy content dodany na podstawie BIOHAZARD GUN SURVIVOR OFFICIAL GUIDEBOOK. Sam tytuł nawiązuje do prototypu Gun Survivor.
Tech demo: https://www.youtube.com/watch?v=yCh2pS_LCQ8
Osobiście przyznam, że jestem mocno zainteresowany i będę musiał sprawdzić ten tytuł. Wszak starsi userzy forum wiedzą, że Survivor to do dziś jeden z moich bardziej ulubionych Residentów . Muzyka skomponowana do save roomu idealnie wpisuje się w oryginalny OST . Jestem na TAK i czekam.
KLIK
SAVE THEME
Ostatnio zmieniony ndz 08 lis, 2015 przez Chris93, łącznie zmieniany 4 razy.
Ciekawy projekt.
Survivor miał interesujący pomysł na fabułę (główny bohater z amnezją, którego wszyscy biorą za głównego złego; cała otoczka z Umbrellą porywającą nastolatków z całego świata w celu przeprowadzania na nich eksperymentów; nieudana ucieczka z więzienia itp.), ale skopane całą resztę, głównie przez niskobudżetowość i toporność. Jeżeli uda im się naprawić tą "całą resztę" przy jednoczesnym dopracowaniu fabuły, to może wyjść naprawdę dobra gra.
Survivor miał interesujący pomysł na fabułę (główny bohater z amnezją, którego wszyscy biorą za głównego złego; cała otoczka z Umbrellą porywającą nastolatków z całego świata w celu przeprowadzania na nich eksperymentów; nieudana ucieczka z więzienia itp.), ale skopane całą resztę, głównie przez niskobudżetowość i toporność. Jeżeli uda im się naprawić tą "całą resztę" przy jednoczesnym dopracowaniu fabuły, to może wyjść naprawdę dobra gra.
Ostatnio zmieniony pn 09 lis, 2015 przez Mr_Zombie, łącznie zmieniany 1 raz.