RE3 Dreamcast
RE3 Dreamcast
Witam!
Jak wiemy wersja DC to podobno port z PC.
Jednak się wiele różni.
1.Mercy są od startu gry.
2.Lepsza jakość dźwięku. (Grałem kiedyś u kolegi na GC i uważam że jest lepsza na DC.)
3.Gra chodzi nie w 30 lecz 60 fps.(Te płynne bitwy )
4.Chyba usunięto animacje śmierci od typu obrażeń(YOU ARE DEAD!) bo pamiętam że chyba po zabiciu przez coś była animacja. (Wgryzający Zombie czy coś.)
5.Lepszej jakości textury niektórych miejsc.
A oto parę moich znajdźków .
Drzwi których nigdy nie widzałem
http://s18.postimg.org/qb8eli3dj/DOOR42 ... 8b_01c.png
Zielony SigPro
http://s4.postimg.org/a357dgknt/ITEMG_0 ... 8b_01c.png
Jest 8(!) normalnych prosów .....
I 4 granatniki!
Jakby Capcom dobrze to zrobił to mielibyśmy dużo broni ale tak nie jest .
Nie mam pojęcia co to jest.
http://s17.postimg.org/gm3o5h3bf/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Obrazki Jill i RPD (Dobre na avka )
http://s29.postimg.org/w3qo1syb7/ACSS_01.gif
http://s29.postimg.org/5wph5ug1f/ACSS_02.gif
http://s29.postimg.org/o0shqhdpv/ACSS_03.gif
http://s29.postimg.org/kv7w09v3n/ACSS_04.gif
Jak jeszcze coś znajdę to pokażę.
EDIT:Mam coś.
Co to za textura broni?
http://s11.postimg.org/6yl6qc033/PL0_AW ... 8b_01c.png
Jak wiemy wersja DC to podobno port z PC.
Jednak się wiele różni.
1.Mercy są od startu gry.
2.Lepsza jakość dźwięku. (Grałem kiedyś u kolegi na GC i uważam że jest lepsza na DC.)
3.Gra chodzi nie w 30 lecz 60 fps.(Te płynne bitwy )
4.Chyba usunięto animacje śmierci od typu obrażeń(YOU ARE DEAD!) bo pamiętam że chyba po zabiciu przez coś była animacja. (Wgryzający Zombie czy coś.)
5.Lepszej jakości textury niektórych miejsc.
A oto parę moich znajdźków .
Drzwi których nigdy nie widzałem
http://s18.postimg.org/qb8eli3dj/DOOR42 ... 8b_01c.png
Zielony SigPro
http://s4.postimg.org/a357dgknt/ITEMG_0 ... 8b_01c.png
Jest 8(!) normalnych prosów .....
I 4 granatniki!
Jakby Capcom dobrze to zrobił to mielibyśmy dużo broni ale tak nie jest .
Nie mam pojęcia co to jest.
http://s17.postimg.org/gm3o5h3bf/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Obrazki Jill i RPD (Dobre na avka )
http://s29.postimg.org/w3qo1syb7/ACSS_01.gif
http://s29.postimg.org/5wph5ug1f/ACSS_02.gif
http://s29.postimg.org/o0shqhdpv/ACSS_03.gif
http://s29.postimg.org/kv7w09v3n/ACSS_04.gif
Jak jeszcze coś znajdę to pokażę.
EDIT:Mam coś.
Co to za textura broni?
http://s11.postimg.org/6yl6qc033/PL0_AW ... 8b_01c.png
Ostatnio zmieniony pn 20 lip, 2015 przez ermaccer, łącznie zmieniany 4 razy.
ad. 1. Mercy na PC też są dostępne od samego początku.
ad. 4. Po zabiciu np. przez zombiaka od razu był czarny ekran z wiadomym napisem i ze zwłokami naszej postaci. Te animacje były tylko w dwójce.
- Co do drzwi, to to są drzwi, które występują w przebieralni, co prawda niedostępnej w wersji PC, więc mogłeś nie wiedzieć
- Przedmiot z 3 zdjęcia to przyłącze do węża, przedmiot z bety.
- 4 granatniki? Chyba cztery rodzaje granatów miałeś na myśli, toć to było od zawsze.
- Zielony SigPro i tajemnicza tekstura broni to jest zagadka, nie mam pojęcia czy to jakieś eksperymenty Capcomu czy coś innego.
ad. 4. Po zabiciu np. przez zombiaka od razu był czarny ekran z wiadomym napisem i ze zwłokami naszej postaci. Te animacje były tylko w dwójce.
- Co do drzwi, to to są drzwi, które występują w przebieralni, co prawda niedostępnej w wersji PC, więc mogłeś nie wiedzieć
- Przedmiot z 3 zdjęcia to przyłącze do węża, przedmiot z bety.
- 4 granatniki? Chyba cztery rodzaje granatów miałeś na myśli, toć to było od zawsze.
- Zielony SigPro i tajemnicza tekstura broni to jest zagadka, nie mam pojęcia czy to jakieś eksperymenty Capcomu czy coś innego.
Nie rodzaje granatów tylko broń.Nie wiem czym się różnią.I nie wiem jak je dodać do ekwipunku.Mają swoje pliki i Id.
Edit:Nowe Duble!
Są 2 karabinki maszynowe (Może jeden dla Jill drugi dla Carlosa).
Dwa Ink Ribbony.(Pewnie jedne Jill drugie Carlos)
Dwa Facility Keye (Jeden się różni jedynie wzorkiem na"wisorku")
Oryginał
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE3/3Przedm/3Key_05.jpg
Dubel
http://s12.postimg.org/k90bbrvex/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Edit2:Ikonki do koloru do wyboru (obrazki są tak małe że chyba mogę je dać w img?)
Edit3:Teraz muszę poszukać zmian w gameplay'u.
Edit4:Macie pomysł do czego te wejście służyło(lub służy)?
http://s21.postimg.org/bz8jjp7hh/R2060_C.jpg
Edit:Nowe Duble!
Są 2 karabinki maszynowe (Może jeden dla Jill drugi dla Carlosa).
Dwa Ink Ribbony.(Pewnie jedne Jill drugie Carlos)
Dwa Facility Keye (Jeden się różni jedynie wzorkiem na"wisorku")
Oryginał
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE3/3Przedm/3Key_05.jpg
Dubel
http://s12.postimg.org/k90bbrvex/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Edit2:Ikonki do koloru do wyboru (obrazki są tak małe że chyba mogę je dać w img?)
Edit3:Teraz muszę poszukać zmian w gameplay'u.
Edit4:Macie pomysł do czego te wejście służyło(lub służy)?
http://s21.postimg.org/bz8jjp7hh/R2060_C.jpg
Ostatnio zmieniony pn 20 lip, 2015 przez ermaccer, łącznie zmieniany 5 razy.
Ta broń, te niby cztery granatniki, to jeden i ten sam granatnik tylko załadowany innym rodzajem amunicji. O ile dobrze pamiętam ilość amunicji wyświetla się w różnych kolorach w zależności co jest załadowane i zdaje się dlatego potrzebne są cztery, nazwijmy to tła, obrazki, dla granatnika.
Dwa facility key? To jeden i ten sam klucz, znajdujemy go bez kodu kreskowego, który potem nanosimy i mamy klucz z kodem.
Ostatni screen to miejsce przed kawiarnią. Pojawia się o ile dobrze pamiętam w momencie gdy Jill i Carlos uciekają przed Nemesisem przez otwór wentylacyjny.
Spokojnie z tymi sensacjami, spokojnie.
Dwa facility key? To jeden i ten sam klucz, znajdujemy go bez kodu kreskowego, który potem nanosimy i mamy klucz z kodem.
Ostatni screen to miejsce przed kawiarnią. Pojawia się o ile dobrze pamiętam w momencie gdy Jill i Carlos uciekają przed Nemesisem przez otwór wentylacyjny.
Spokojnie z tymi sensacjami, spokojnie.
Od siebie mógłbym dodać , że w wersji na Dreamcast'a jest inny wybór strojów niż w pozostałych wersjach. Mamy ładny graficzny wybór , a nie jak na pc - nazwy.
Podczas strzelania z broni (np. Benelli) wydobywa się dość ładna smuga dymu.
Jakościowo oczywiście wersja Dreamcast'owa jest ładniejsza od wersji na PC. Mam na myśli głównie tła , tekstury drzwi , efekty (np. właśnie ten dym z broni) , oraz jak kolega wspomniał muzyka i inne dźwięki.
PS: Jeżeli szukacie gameplay'u to zapraszam na mój kanał na yt pod tą samą nazwą
Podczas strzelania z broni (np. Benelli) wydobywa się dość ładna smuga dymu.
Jakościowo oczywiście wersja Dreamcast'owa jest ładniejsza od wersji na PC. Mam na myśli głównie tła , tekstury drzwi , efekty (np. właśnie ten dym z broni) , oraz jak kolega wspomniał muzyka i inne dźwięki.
PS: Jeżeli szukacie gameplay'u to zapraszam na mój kanał na yt pod tą samą nazwą
Ostatnio zmieniony wt 28 lip, 2015 przez Przem723, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnio grzebiąc sobie w plikach z Resa 2 odkryłem funkcję wyżej wspomnianego zielonego Sigpro. Tak tak, ten sam pistolecik znajdziemy także w plikach drugiej części. Przeglądałem sobie mniejsze wersje ikonek przedmiotów w ekwipunku, a sugerując się nimi na pierwszym miejscu jak wiadomo powinno być puste pole, potem jest nóż, pistolet Leona, pistolet Claire itp. itd. Później postanowiłem przejrzeć sobie obrazki przedmiotów z ekwipunku ale po użyciu opcji examine (te lepsiejsze jakościowo). Ogólnie kolejności przedmiotów były takie same, z wyjątkiem pierwszej ikony. Zamiast pustki był tam zielony Sigpro.
Wniosek? Tenże zielony Sigpro robi za funkcję examine dla pustego miejsca w ekwipunku (tą samą funkcję miał zapewne i w RE 3). Nie mam pojęcia po kiego grzyba Capcom z tym fatygował, gdyż jak wiadomo pustego pola nie można zexaminować, dlatego nikt o tym wcześniej nie wiedział
Wniosek? Tenże zielony Sigpro robi za funkcję examine dla pustego miejsca w ekwipunku (tą samą funkcję miał zapewne i w RE 3). Nie mam pojęcia po kiego grzyba Capcom z tym fatygował, gdyż jak wiadomo pustego pola nie można zexaminować, dlatego nikt o tym wcześniej nie wiedział