RE3 Dreamcast

ermaccer
Posty: 8
Rejestracja: pn 13 kwie, 2015
Lokalizacja: ja jestem?

RE3 Dreamcast

Post autor: ermaccer »

Witam!
Jak wiemy wersja DC to podobno port z PC.
Jednak się wiele różni.
1.Mercy są od startu gry.
2.Lepsza jakość dźwięku. (Grałem kiedyś u kolegi na GC i uważam że jest lepsza na DC.)
3.Gra chodzi nie w 30 lecz 60 fps.(Te płynne bitwy :smiech6: )
4.Chyba usunięto animacje śmierci od typu obrażeń(YOU ARE DEAD!) bo pamiętam że chyba po zabiciu przez coś była animacja. (Wgryzający Zombie czy coś.)
5.Lepszej jakości textury niektórych miejsc.
A oto parę moich znajdźków :D.
Drzwi których nigdy nie widzałem
http://s18.postimg.org/qb8eli3dj/DOOR42 ... 8b_01c.png
Zielony SigPro
http://s4.postimg.org/a357dgknt/ITEMG_0 ... 8b_01c.png
Jest 8(!) normalnych prosów :D.....
I 4 granatniki!
Jakby Capcom dobrze to zrobił to mielibyśmy dużo broni ale tak nie jest :(.
Nie mam pojęcia co to jest.
http://s17.postimg.org/gm3o5h3bf/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Obrazki Jill i RPD (Dobre na avka :okulary3:)
http://s29.postimg.org/w3qo1syb7/ACSS_01.gif
http://s29.postimg.org/5wph5ug1f/ACSS_02.gif
http://s29.postimg.org/o0shqhdpv/ACSS_03.gif
http://s29.postimg.org/kv7w09v3n/ACSS_04.gif
Jak jeszcze coś znajdę to pokażę.
EDIT:Mam coś.
Co to za textura broni?
http://s11.postimg.org/6yl6qc033/PL0_AW ... 8b_01c.png
Ostatnio zmieniony pn 20 lip, 2015 przez ermaccer, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
TheMitu97
Posty: 159
Rejestracja: sob 23 mar, 2013
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TheMitu97 »

ad. 1. Mercy na PC też są dostępne od samego początku.
ad. 4. Po zabiciu np. przez zombiaka od razu był czarny ekran z wiadomym napisem i ze zwłokami naszej postaci. Te animacje były tylko w dwójce.

- Co do drzwi, to to są drzwi, które występują w przebieralni, co prawda niedostępnej w wersji PC, więc mogłeś nie wiedzieć ;)

- Przedmiot z 3 zdjęcia to przyłącze do węża, przedmiot z bety.

- 4 granatniki? Chyba cztery rodzaje granatów miałeś na myśli, toć to było od zawsze.

- Zielony SigPro i tajemnicza tekstura broni to jest zagadka, nie mam pojęcia czy to jakieś eksperymenty Capcomu czy coś innego.
ermaccer
Posty: 8
Rejestracja: pn 13 kwie, 2015
Lokalizacja: ja jestem?

Post autor: ermaccer »

Nie rodzaje granatów tylko broń.Nie wiem czym się różnią.I nie wiem jak je dodać do ekwipunku.Mają swoje pliki i Id.

Edit:Nowe Duble! :pff4:
Są 2 karabinki maszynowe (Może jeden dla Jill drugi dla Carlosa).
Dwa Ink Ribbony.(Pewnie jedne Jill drugie Carlos)
Dwa Facility Keye (Jeden się różni jedynie wzorkiem na"wisorku")
Oryginał
http://www.mwrc.pl/RE_Serie/RE3/3Przedm/3Key_05.jpg
Dubel
http://s12.postimg.org/k90bbrvex/ITEMG_ ... 8b_01c.png
Edit2:Ikonki do koloru do wyboru (obrazki są tak małe że chyba mogę je dać w img?)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Edit3:Teraz muszę poszukać zmian w gameplay'u.
Edit4:Macie pomysł do czego te wejście służyło(lub służy)?
http://s21.postimg.org/bz8jjp7hh/R2060_C.jpg
Ostatnio zmieniony pn 20 lip, 2015 przez ermaccer, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Ta broń, te niby cztery granatniki, to jeden i ten sam granatnik tylko załadowany innym rodzajem amunicji. O ile dobrze pamiętam ilość amunicji wyświetla się w różnych kolorach w zależności co jest załadowane i zdaje się dlatego potrzebne są cztery, nazwijmy to tła, obrazki, dla granatnika.

Dwa facility key? To jeden i ten sam klucz, znajdujemy go bez kodu kreskowego, który potem nanosimy i mamy klucz z kodem.

Ostatni screen to miejsce przed kawiarnią. Pojawia się o ile dobrze pamiętam w momencie gdy Jill i Carlos uciekają przed Nemesisem przez otwór wentylacyjny.

Spokojnie z tymi sensacjami, spokojnie.
ermaccer
Posty: 8
Rejestracja: pn 13 kwie, 2015
Lokalizacja: ja jestem?

Post autor: ermaccer »

To może z karabinkami też tak jest?Dla Auto i Manual?
Sensowne tłumaczenie dla Sig-ów?
I spokojnie jestem spokojny.
Chris93
Posty: 1192
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Chris93 »

ermaccer pisze:Sensowne tłumaczenie dla Sig-ów?
Gołym okiem widać, że to inny model broni, który mógł zostać zastąpiony przez ten drugi.
Awatar użytkownika
Przem723
Posty: 39
Rejestracja: wt 07 sie, 2012
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Przem723 »

Od siebie mógłbym dodać , że w wersji na Dreamcast'a jest inny wybór strojów niż w pozostałych wersjach. Mamy ładny graficzny wybór , a nie jak na pc - nazwy.

Podczas strzelania z broni (np. Benelli) wydobywa się dość ładna smuga dymu.

Jakościowo oczywiście wersja Dreamcast'owa jest ładniejsza od wersji na PC. Mam na myśli głównie tła , tekstury drzwi , efekty (np. właśnie ten dym z broni) , oraz jak kolega wspomniał muzyka i inne dźwięki.

PS: Jeżeli szukacie gameplay'u to zapraszam na mój kanał na yt pod tą samą nazwą ;)
Ostatnio zmieniony wt 28 lip, 2015 przez Przem723, łącznie zmieniany 1 raz.
ermaccer
Posty: 8
Rejestracja: pn 13 kwie, 2015
Lokalizacja: ja jestem?

Post autor: ermaccer »

O tym zapomniałem ;).
Tak to wygląda
http://s11.postimg.org/g0rpg8ryp/new.jpg
Awatar użytkownika
TheMitu97
Posty: 159
Rejestracja: sob 23 mar, 2013
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TheMitu97 »

Ostatnio grzebiąc sobie w plikach z Resa 2 odkryłem funkcję wyżej wspomnianego zielonego Sigpro. Tak tak, ten sam pistolecik znajdziemy także w plikach drugiej części. Przeglądałem sobie mniejsze wersje ikonek przedmiotów w ekwipunku, a sugerując się nimi na pierwszym miejscu jak wiadomo powinno być puste pole, potem jest nóż, pistolet Leona, pistolet Claire itp. itd. Później postanowiłem przejrzeć sobie obrazki przedmiotów z ekwipunku ale po użyciu opcji examine (te lepsiejsze jakościowo). Ogólnie kolejności przedmiotów były takie same, z wyjątkiem pierwszej ikony. Zamiast pustki był tam zielony Sigpro.

Wniosek? Tenże zielony Sigpro robi za funkcję examine dla pustego miejsca w ekwipunku (tą samą funkcję miał zapewne i w RE 3). Nie mam pojęcia po kiego grzyba Capcom z tym fatygował, gdyż jak wiadomo pustego pola nie można zexaminować, dlatego nikt o tym wcześniej nie wiedział ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil 3 Nemesis”