[RE2] Porady do The 4TH i To-Fu Survivor by WESKER-DL

Zablokowany
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[RE2] Porady do The 4TH i To-Fu Survivor by WESKER-DL

Post autor: MiGoo »

[center]=HUNK=[/center]



Aby odkryć mini grę "The 4th Survivor" trzeba ukończyć grę Leonem lub Claire scenariusz A na poziomie Normal w czasie nie przekraczającym 2,5h, robiąc save nie więcej jak 5 razy, z uzyskaniem Rangi A lub B. Po rzejściu gry musimy zacząć tym razem od poprzedniego Save'a z ukończeniem gry i zacząć scenariusz B , który musimy zaliczyć również z rangą A lub B.

Hunk jest postacią którą możemy grać w mini grze "The 4th Survivor". Jest członkiem Specjalnego Teamu Jednostki Umbrelli, który przybył do Laboratorium po G-Virus. Jego oddział został zaatakowany przez Williama Birkina (wszystko przedstawione w trakcie Cut scenki w połowie przygody). Hunk jest jedynym żołnierzem który ocalał po eksterminacji Birkina. Zdobył jedną fiolke G-Virus. I tak zaczyna się przygoda gracza, który sterując Hunk'iem musi dotrzeć z kanałów na dach komisariatu R.P.D.


W swoim zestawie Hunk posiada:

- Handgun HKVP70 9mm + 150 Parabellum Rounds
- Shotgun Remington M1100 + 15 Shotgun Shells
- Magnum Desert Eagle 50AE + Magnum Clip (8 naboji)
- Blue-Green Herb
- Blue-Green Herb
- oraz specjalny slot w którym znajduje się fiolka z G-Virus


!G - G-Virus... I have to get it to Umbrella. Alpha Team here. Mission accomplished!


Na drodze do wyznaczonego celu (Dach komisariatu R.P.D) będą nam przeszkadzać Zombie, Cerberusy, Lickery, Pająki, Kruki, Rośliny IVY oraz Mr.X'y, poniżej przedstawiam dokładną ilość potworów w danym sektorze:



1. Sewer - brak
2. Septic Room - 5 Zombie
3. Septic Tunnel Hall - 5 Zombie
4. Sludge Tunnel - 2 wielkie pająki
5. Kennel - 3 psy
6. Jail Cell Hall - 6 Zombie
7. Parking Lot - 3 psy
8. Basement Hall - dużo kruków
9. Night Watchman Hallway - 3 psy
10. Detectives' Office - 6 Zombie
11. Lounge - 6 Zombie
12. Main Hall - brak
13. Receptionists' Room - 2 wielkie pająki
14. File Room Hallway - 3 Lickery
15. Boarded Up Hallway - 2 Rośliny IVY
16. Staircase Hall - 2 Rośliny IVY
17. Statue Hall - Mr.X
18. STARS Office Hallway - 7 Zombie (czołgających się)
19. Second Floor Lounge - 3 zmutowane Lickery
20. Library - brak
21. Main Hall Balcony - 2 Rośliny IVY
22. Waiting Room - 8 Zombie
23. Crashed Helicopter Hallway - 7 Zombie
24. Crow Hall - Mr.X
25. Rooftop - brak


Kiedy piszę że mijamy danego przeciwnika z lewej strony mam na myśli ekran a nie lewą stronę Hunka!



Misję rozpoczynamy w kanałach, w tym samym miejscu w którym spotykaliśmy Adę Wong grając Leonem (Scenariusz A).

1. W pierwszym pomieszczeniu możemy sobie obadać co mamy w Inwentarzu poczym ustawiamy sobie Magnuma, wbiegamy po schodach.

2. Od razu kiedy wejdziemy do pomieszczenia namierzamy pierwszego Zombie (Girl) i bez zastanowienia oddajemy strzał, na moście wymijamy Zombiaka z lewej strony. Teraz prowokujemy dwóch Zombie stojących przy drzwiach aby ruszyli w naszą stronę, powoli cofamy się do tyłu a kiedy odejdą od ściany omijamy ich i uderzamy do drzwi.

3. Teraz czeka nas Slalom, 2 Zombiaki stoją za rogiem i są niewidoczne ale gdy będziesz się ociągał dopadną cię bardzo szybko. Taktyka jest prosta, po wejściu do pomieszczenia odbijamy lekko w lewo, poczym w prawo mijając drugiego Truposza, ostatniego możemy wyminąć z obu stron, uderzamy prosto na schody.

4. Po zejściu trzymając się prawej strony podbiegamy do zakrętu (tak aby się zbytnio nie wychylić), czekamy na pierwszego pająka, kiedy już się pojawi obiegamy go i biegniemy, drugi pająk w 30% będzie czekał za rogiem wtedy mijamy go trzymając się prawej strony, jest jeszcze mozliwość że po minięciu pierwszego, drugi będzie nacierał prosto na nas, taktyka jest dość prosta po prostu mijamy go trzymając się ściany. Wchodzimy po drabinie.

5. Od razu biegni przed siebie otwierając kolejne drzwi, jeżeli wykonasz to szybko psy nawet cię nie drasną, jeżeli obawiasz się utraty zdrowia możesz skorzystać z Shotguna oddając 1 strzał.

6. Teraz masz okazję na użycie Shotguna do leżących dwóch Zombie dosłownie przed tobą, po ich eksterminacji trzymając się prawej strony wymiń dwóch truposzy nieopodal drzwi do których się udaj.

7. Na parkingu od razu biegni, unikając tym samym ataku pierwszego Dobermana, kolejne omiń odbijając lekko kiedy będą biegły frontem, uciekaj szybko do drzwi.

8. Cóż jedno z prostszych pomieszczeń a raczej długi korytarz w którym lawirujemy między Krukami, na końcu wbiegamy na schody.

9. Naszykuj Pistolet i od razu zaczni strzelać do nadbiegających dobermanów, kiedy wybijesz wszystkie spokojnie udaj sie w stronę drzwi. Jest jeszcze jedna taktyka która udaje się w 10% ale jeżeli nie jesteśmy jej pewni lepiej nie ryzykować, mianowicie kiedy wejdziemy już po schodach zaczynamy biec trzymając się prawej strony (nieraz się udaje bez draśnięcia wyminąć psy).

10. Zombiaka przed tobą zignoruj i wbiegaj do Biura, ustaw sobie Magnum i zastrzel Zombiaka w lewej części pomieszczenia, szybko wbiegni w dwuskrzydłowe niebieskie drzwi.

11. W tym pomieszczeniu musisz szybko zareagować, od razu gdy pojawi się obraz obróć się delikatnie w lewo i od razu biegni w stronę drzwi. Jeżeli czujesz się niepewnie możesz użyć Shotguna strzelając w pierwszego Zombiaka i dopiero zacząć bieg ale wtedy jest 50% szans że 2 Truposze obok drzwi zagrodzą ci je.

12. Hol Komisariatu jest pusty, możesz odpocząć chwilkę. Kiedy już się odprężysz czas na drugą część misji, wejdź w drzwi prowadzące do poczekalni.

13. Poczekaj na pierwszego pająka, gdy ten minie słupek stojący po środku wymiń go, nie dostanie cię gdyż zablokuje się na owym słupku. Drugiego omiń łukiem z lewej, właź do drzwi.

14. W tym pomieszczeniu czekają 3 Lickery, pierwszy znajduję się na suficie a dwa troszkę dalej na ziemi, musisz trzymać się lewej strony podczas biegu. Pierwszym się nie będziesz musiał przejmować bo zaczym spadnie to będziesz już obok drugiego, którym również się nie przejmuj, trzeci może cię drasnąć, ale masz jeszcze duży zapas energii, wchodź do kolejnego pomieszczenia.

15. W tym korytarzu pobawimy się trochę z dwoma roślinkami IVY, pierwsza stoi za rogiem, podbiegni do niej prowokując do pójścia za Tobą. Odbiegni teraz na dużą odległość i strzelaj z Handguna, po około 21 strzałach padnie, z drugą znajdującą się nieco dalej postąp identycznie, po oczyszczoniu spokojnie otwórz drzwi.

16. Od razu po wejściu do tego pomieszczenia odbiegni jak najdalej od roślin, i strzelaj z Shotguna/Magnuma, możesz dobić Handgunem, kiedy padną ty spokojnie je omiń i wejdź na schody.

17. W korytarzu omiń powolnego Mr.X'a trzymając sie którejś ze ścian po czym otwórz kolejne drzwi.

18. W tym korytarzu oczyść na swojej drodze leżące trupy (tylko te które leżą na twojej drodze, pozostałe możesz ominąć), na końcu korytarza znajduje się wyjście.

19. Przyszykuj Magnuma i załatw nim pierwszego Lickera, poczym szybko biegni w prawy korytarz, jeżeli jesteś nie pewny bądź za późno strzelałeś do pierwszego, pozostałych dwóch również zabji strzelająć z Magnum.

20. W bibliotece masz chwilę odpoczynku, obadaj swój stan zdrowia, poczym otwórz dwuskrzydłowe drzwi.

21. Tu mamy dwie roślinki które pozdbędziesz się przy pomocy Handguna, na samym końcu otwórz drzwi.

22. Tutaj musisz uzyć pewnej taktyki, wbiegni na pierwszego Zombiaka dając mu się tym samym złapać, kiedy go odepchniesz powali on innych i utorujesz sobie tym sposobem drogę do drzwi.

23. Teraz Shotgunem pozbaw pierwszego Zombie głowy, obróć sie i zastrzel pozostałych, otwórz drzwi.

24. Mr.X'a omiń trzymając się lewej lub z prawej strony korytarza, możesz również poczekać na którymś zakręcie i wyminąć go zwiększając szanse na utrzymanie pełnego zdrowia.

25. To już koniec, na dachu włączy się sekwencja kiedy Hunk odpala flarę i przylatuje po niego helikopter, The End.



Taktyczne Porady:

1. Kiedy Zombie występują w licznej grupie warto nieraz użyć Shotgun'a który swoim strzałem utoruje nam dalszą drogę i pozwoli uniknąć ugryzień

2. Gdy Zombie rzuci się na ciebie a ty nie zdążysz go uniknąć postaraj się tak przedłużać ugryzienie że po odepchnięciu powali on innych truposzy, gdyby tak się nie stało jest duże prawdopodobieństwo że inne Zombiaki zaczną powoli cię zachodzić i atakować.

3. Mr.x a.k.a. Terminatora mimo tego że ma silne ataki jest banalny do wyminięcia, kiedy spotykamy go poraz ostatni w ostatnim korytarzu prowokujemy go na zakręcie i wymijamy łukiem biegnąc jak najbliżej ściany. Mr.X posiada dwa ataki, jeden dość szybki ale nie groźny, drugi zaś potrafi odebrać sporo energi ale przy tym ataku Mr.X dość długo się przygotowywuje. Co najważniejsze, trzymać się od niego w miarę daleko!!!

4. Z psami jest dość prosta taktyka, poprostu je wymijamy i staramy się do nich nie biec frontem, nieraz kiedy do nas wyskoczy jeden z dobermanów poprostu się szybko odwracamy co może zagwarantować nam zachowanie energi

5. Lickery staramy się omijać szerokimi łukami, bądź powoli przechodzić obok nich, jako że mają problem z wzrokiem ciężko jest im namierzyć powolny cel

6. Roślinki nie stanowią większego problemu, jako że nie występuje ich duża ilość ich eksterminacja jest wskazana, używając Handguna możemy soobie spokojnie utorować dalszą drogę

7. Kiedy mamy stan Poison, czyli zatrucie możemy użyć niebieskiej roślinki.



Autor: Wesker - Dark Life
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 przez MiGoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MiGoo »

[center]= TO - FU =[/center]



Aby odblokować mini grę The To-Fu Survivor trzeba ukończyć grę 6 razy (naprzemiennie, scenariusz A później B). W tej mini grze sterujemy serkiem To-Fu (w Japonii dość popularny), którym podobnie jak Hunk musimy dotrzeć na dach komisariatu R.P.D. , co nie będzie łatwym zadaniem zważywszy na fakt że do dyspozycji mamy tylko nóż. Stan ugryzienia będzie objawiał się również zmianą koloru naszego bohatera, z początku jest biały po kilku ugryzieniach staje się coraz bardziej różowy. Warto napomnieć że jest bardzo odporny na ugryzienia ale nie jest nieśmiertelny więc trzeba uważać.


W swoim zestawie To-Fu posiada:


- Knife
- 2 Green Herb
- Blue Herb
- oraz specjalny slot w którym znajduje się fiolka z G-Virus


Ilość przeciwników w stosunku do gry Hunkiem jest identyczna więc można z niej skorzystać, ok przedstawiam wam opis, który pomoże wam ukończyć tą mini grę.


Kiedy piszę że mijamy danego przeciwnika z lewej strony mam na myśli ekran a nie lewą stronę To-Fu!


1. W pierwszym pomieszczeniu możemy sobie obadać co mamy w Inwentarzu poczym, wbiegamy po schodach.

2. W tym pomieszczeniu jest 5 Zombie, pierwszego wymiń trzymając się lewej strony, wbiegając na most omiń drugiego z prawej. Teraz prowokujemy dwóch Zombie stojących przy drzwiach aby ruszyli w naszą stronę, powoli cofamy się do tyłu a kiedy odejdą od ściany omijamy ich i uderzamy do drzwi.

3. Teraz czeka nas Slalom, 2 Zombiaki stoją za rogiem i są niewidoczne ale gdy będziesz się ociągał dopadną cię bardzo szybko. Taktyka jest prosta, po wejściu do pomieszczenia odbijamy lekko w lewo, poczym w prawo mijając drugiego Truposza, ostatniego możemy wyminąć z obu stron, uderzamy prosto na schody.

4. Po zejściu trzymając się prawej strony podbiegamy do zakrętu (tak aby się zbytnio nie wychylić), czekamy na pierwszego pająka, kiedy już się pojawi obiegamy go i biegniemy, drugi pająk w 30% będzie czekał za rogiem wtedy mijamy go trzymając się prawej strony, jest jeszcze mozliwość że po minięciu pierwszego, drugi będzie nacierał prosto na nas, taktyka jest dość prosta po prostu mijamy go trzymając się ściany. Wchodzimy po drabinie.

5. Od razu biegni przed siebie otwierając kolejne drzwi, jeżeli wykonasz to szybko psy nawet cię nie drasną.

6. W tej lokacji uwżając na leżących Zombi, przebiegni lewą stroną, w następnym korytarzu kolejnych dwóch tym razem z prawej, nie powinno sprawić to zbytniego problemu.

7. Na parkingu od razu biegni, unikając tym samym ataku pierwszego Dobermana, kolejne omiń odbijając lekko kiedy będą biegły frontem, uciekaj szybko do drzwi.

8. Cóż jedno z prostszych pomieszczeń a raczej długi korytarz w którym lawirujemy między Krukami, na końcu wbiegamy na schody.

9. W tym korytarzu z Dobermanami używamy pewnej dobrej taktyki, mianowicie po wjeściu biegniemy w lewą stronę i stajemy za poręczą, obok szafki, czekamy spokojnie na pierwszego Dog'a poczym atakujemy nożem, on nas nawet nie dotknie a my spokojnie tym sposobem go dobijemy, pozostałe 2 psy taką samą taktyką załatwiamy. Jest jeszcze druga taktyka bardziej jeżeli zależy nam na czasie. Udaje się w 10%, a więc tak: kiedy wejdziemy już po schodach zaczynamy biec trzymając się prawej strony (nieraz się udaje bez draśnięcia wyminąć psy).

10. Zombiaka przed tobą zignoruj i wbiegaj do Biura, biegni przed siebie a następnie skręć w prawo mijając Zombiaka, droga do drzwi jest wolna.

11. W tym pomieszczeniu musisz szybko zareagować, od razu gdy pojawi się obraz obróć się delikatnie w lewo i od razu biegni w stronę drzwi. Zombiaki szybko nie zareagują a ty spokojnie otworzysz kolejne drzwi.

12. Hol Komisariatu jest pusty, możesz odpocząć chwilkę. Kiedy już się odprężysz czas na drugą część misji, która jest trochę trudniejsza, wejdź w drzwi prowadzące do poczekalni.

13. Poczekaj na pierwszego pająka, gdy ten minie słupek stojący po środku wymiń go, nie dostanie cię gdyż zablokuje się na owym słupku. Drugiego omiń łukiem z lewej, właź do drzwi.

14. W tym pomieszczeniu czekają 3 Lickery, pierwszy znajduję się na suficie a dwa troszkę dalej na ziemi, musisz trzymać się lewej strony podczas biegu. Pierwszym się nie będziesz musiał przejmować bo zaczym spadnie to będziesz już obok drugiego, którym również się nie przejmuj, trzeci może cię drasnąć, ale masz jeszcze duży zapas energii, wchodź do kolejnego pomieszczenia.

15. Roślinki IVY czekające za rogiem będziesz musiał przepchnąć, nie opłaca sie z nimi walczyć gdyż można stracić o wiele więcej energii. W tym korytarzu nie obędzie się więc bez obrażeń, wrazie potrzeby używamy Green Herb wkońcu po coś je mamy. Po odepchnięciu obu otwieramy kolejne drzwi.

16. Tutaj ponownie musimy się przebić przez Rośliny, tym razem stoją obok siebie więc najlepszą metodą jest wbiegnięcie między obie a tym samym zrobienia sobie czystej drogi prowadzącej na schody.

17. W korytarzu omiń powolnego Mr.X'a trzymając sie którejś ze ścian po czym otwórz kolejne drzwi.

18. Uważaj na leżące trupy, musisz zrobić slalom między nimi, biegni zawsze od strony nóg.

19. Trzymaj się prawej strony, po minięciu pierwszego odbji w prawy korytarz trzymając się ściany, inaczej trzeci Licker może cię drasnąć.

20. W bibliotece masz chwilę odpoczynku, obadaj swój stan zdrowia, poczym otwórz dwuskrzydłowe drzwi.

21. Na balkonie pierwszą z roślin omiń trzymając się lewej ściany, drugą również tym samym kierunkiem, mogą sie również ustawić (szczególnie druga) po przeciwległej stronie wtedy przebiegni z drugiej strony ściany.

22. Tutaj musisz uzyć pewnej taktyki, wbiegni na pierwszego Zombiaka dając mu się tym samym złapać, kiedy go odepchniesz powali on innych i utorujesz sobie tym sposobem drogę do drzwi.

23. Od razu po wejściu biegni na drugiego Zombiaka, tak samo jak wyżej po odepchnięciu powinno dsłonić się wejście do przed ostatniego korytarza.

24. Mr.X'a omiń trzymając się lewej lub z prawej strony korytarza, możesz również poczekać na którymś zakręcie i wyminąć go zwiększając szanse na utrzymanie pełnego zdrowia.

25. To już koniec, na dachu włączy się sekwencja kiedy To-Fu odpala flarę i przylatuje po niego helikopter.

Gratulacje, własnie ukończyłeś jeden z najtrudniejszych trybów w całej serii Resident Evil.




Taktyczne Porady:

1. Kiedy atakujesz nożem kieruj go zawsze w dół, szybciej będziesz zadawał ciosy.

2. Zombie najlepiej atakować w głowę, to ich najsłabszy punkt.

3. Kiedy jesteśmy już ranni (po kolorze serka można to chociażby zauważyć) biegamy wolniej, więc nieraz opłaca się użyć roślinki.

4. Gdy Zombie rzuci się na ciebie a ty nie zdążysz go uniknąć postaraj się tak przedłużać ugryzienie że po odepchnięciu powali on innych truposzy, gdyby tak się nie stało jest duże prawdopodobieństwo że inne Zombiaki zaczną powoli cię zachodzić i atakować.

5. Mr.x a.k.a. Terminatora mimo tego że ma silne ataki jest banalny do wyminięcia, kiedy spotykamy go poraz ostatni w ostatnim korytarzu prowokujemy go na zakręcie i wymijamy łukiem biegnąc jak najbliżej ściany. Mr.X posiada dwa ataki, jeden dość szybki ale nie groźny, drugi zaś potrafi odebrać sporo energi ale przy tym ataku Mr.X dość długo się przygotowywuje. Co najważniejsze, trzymać się od niego w miarę daleko!!!

6. Z psami jest dość prosta taktyka, poprostu je wymijamy i staramy się do nich nie biec frontem, nieraz kiedy do nas wyskoczy jeden z dobermanów poprostu się szybko odwracamy co może zagwarantować nam zachowanie energi.

7. Lickery staramy się omijać szerokimi łukami, bądź powoli przechodzić obok nich, jako że mają problem z wzrokiem ciężko jest im namierzyć powolny cel.

8. Kiedy napotkamy roślinki no cóż trzeba się przez nie przecisnąć, walka nożem jest skazana na porażkę, kilka przytuleń IVY doprowadzi do napisu You Died.

9. Niektóre pomieszczenia możemy przechodzić tak samo jak Hunk (w opisie jest to uwzględnione).

10. kiedy mamy stan Poison, czyli zatrucie podobnie jak Hunk możemy użyć niebieskiej roślinki.




Autor: Wesker - Dark Life
Zablokowany

Wróć do „Solucje i poradniki”