Resident Evil 3 - modyfikacje tła

Nieoficjalne edycje, mody i inne dodatki
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Resident Evil 3 - modyfikacje tła

Post autor: Diadem »

W tym temacie...
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=701
...rozmawialiśmy o możliwościach modyfikacji tła w RE3 Nemesis.
Pobawiłem się więc trochę i wyszło mi coś takiego...

Na początek prosta modyfikacja. Dopisałem swój nick na podłodze magazynu:
http://www.youtube.com/watch?v=xMyDy5v2cU0

Jak to zrobiłem?? Wyciągnąłem tło, zmodyfikowałem w Paint'cie dodając napis i z powrotem zapakowałem to do gry. Proste.

No to potem trzeba było spróbować czegoś trudniejszego...
http://www.youtube.com/watch?v=6xOnwWg27lg

Jakieś dziwne to pomieszczenie no nie ;) Rozsypałem trochę papieru na podłodze, dołożyłem zombiaka, którego wyciągnąłem z innego tła, tak samo dołożyłem wazon na stole i zmieniłem tablicę na ścianie.
Do tego "wyrwałem" drzwiczki z zawiasów i rzuciłem na podłogę, odsłaniając zawartość szafy :)
No i jeszcze kilka kosmetycznych spraw, których na pierwszy rzut oka nie zauważyliście, jak przedłużona żaluzja na oknie, czy wysunięta szuflada w szafce, która w oryginalne była zamknięta.
Zrobienie tego zabrało mi chyba ze 40 minut spokojnej zabawy w... tak, tak, znowu Paint.

A na koniec coś innego. Kto uważnie czytał temat do którego dałem link na początku tego posta, ten na pewno wie, że gra zawiera wiele pozostałości z bety, między innymi wygląd pomieszczenia na parkingu. Cóż... musiałem więc sobie to zamienić :P
To było naprawdę proste. Wystarczyło zmienić... nazwę pliku do którego odwoła się gra :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZjpGBXYLasA

Reasumując...
Modyfikacja tła w RE3 trudna nie jest.

A gdyby tak... przerobić całego RE3 :) Fajnie by było ;)
Zebrać ekipę, podobnie jak w przypadku słownika RE. Każdy dostałby kilka (naście) pomieszczeń do przeróbki, a potem wrzuciłoby się to wszystko do jednego wora i mielibyśmy coś na kształt: "RE 3 - MWRC version" :smiech3:

Temat do przemyślenia...
Awatar użytkownika
GameBoy
Posty: 115
Rejestracja: pn 24 wrz, 2007
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: GameBoy »

Rety, żeby jeszcze można było wyczaić jak edytować skrypty i dodawać nowe pomieszczenia i przedmioty. Chociaż wystarczyło by tylko zdekompilować kod gry, zwiększyć np. życie, siłę i ilość przeciwników. (np. zobaczcie ile przeciwników jest w Mercenaries)

Wyobrażacie sobie dołożyć do RE3 np. całą posiadłość Spencera i komisariat (wyciągnąć obrazki z RE1 i RE2) albo nawet może znaleźć dobrego grafika 3D który by sam zrobił tła.
To było naprawdę proste. Wystarczyło zmienić... nazwę pliku do którego odwoła się gra
Ale zmieniałeś nazwę pliku graficznego, czy zmieniłeś ścieżkę do obrazka w jakimś innym pliku?
A gdyby tak... przerobić całego RE3 :) Fajnie by było ;)
Zebrać ekipę, podobnie jak w przypadku słownika RE. Każdy dostałby kilka (naście) pomieszczeń do przeróbki, a potem wrzuciłoby się to wszystko do jednego wora i mielibyśmy coś na kształt: "RE 3 - MWRC version" :smiech3:
No fajnie by było, ale pierw by trzeba było zrobić jakąś rozpiskę co pododawać w poszczególnych pomieszczeniach. Bo jak każdy pójdzie na samowolkę i doda do swoich plików jakieś losowe obiekty to będzie trochę płytko. No i trzeba też patrzeć na perspektywę, bo np. w Twoim drugim filmiku ten zombiak wygląda bardzo dziwnie.

Ja bym był np za dodaniem martwych żołnierzy z jednostki Hunka, można zrobić screenshota z RE2 i wyciąć z niego niektóre obiekty. :rad12:

PS. Diadem informuj o wszystkich rodzajach plików jakie uda ci się zmodyfikować. Masz może sposób żeby modyfikować tekstury obiektów?
PS2. Dominion mógłby napisać jak udało mu się edytować residenty. Bo zachowuje się trochę jak pies ogrodnika. :pff3:
Awatar użytkownika
Varrok
Posty: 418
Rejestracja: pt 02 lis, 2007
Lokalizacja: Flotsam Island

Post autor: Varrok »

GameBoy pisze:albo nawet może znaleźć dobrego grafika 3D który by sam zrobił tła.
Wystarczyłby grafik 2D :P Przecież lokacje są w 2D

Bardzo dobra robota, Diadem :)
Gdyby znalazłby się jakiś skrypter, który mógłby zedytować kolizje na takim nowym "zdjęciu-pomieszczeniu", dodawać spawny itp. To moglibyśmy zrobić remake RESIDENT EVIL 1.5! Przecież w internecie aż się roi od screenów lokacji z tej części bety... Fabuły do końca nie znamy, ale od czegoś mamy głowy :D Wymyśliłoby się

...tylko musi się znaleźć skrypter/skrypterzy... i grafik 2D... i grafik 3D dla modeli postaci... : /

A można w plikach gry RE3 podmienić modele postaci na te z RE2? Tak, żeby np. chodzić leosiem?
Ostatnio zmieniony pt 11 lip, 2008 przez Varrok, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
GameBoy
Posty: 115
Rejestracja: pn 24 wrz, 2007
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: GameBoy »

Wystarczyłby grafik 2D :P Przecież lokacje są w 2D
Ale te lokacje są robione w ten sposób, że renderuje się je w 3D i robi screenshota.
I mapa kolizji tez jest chyba prostym plikiem 3D
Gdyby znalazłby się jakiś skrypter
To akurat problemem nie jest. Ja chodzę do technikum informatycznego i w I klasie miałem 3 godziny programowania tygodniowo. W dodatku kiedyś uczyłem się C++ i od jakiś 2-3 lat bawię się w RPG Makerze, więc niejako pojęcie o tym mam. I chyba FurryPiter też chodzi do technikum informatycznego, pewnie też ma programowanie.
Ale żeby grzebać w kodzie gry musisz go pierw zdekompilować, wprowadzić jakieś tam zmiany i znów skompilować. Więc jak widzisz łatwo nie jest.
BTW w jakim języku był robiony RE3 na PC?
Przecież w internecie aż się roi od screenów lokacji z tej części bety...
Sam miałem kiedyś na dysku ściągnięte pliki lokacji z RE1,5. Pewnie gdzieś na BioFlames to będzie.
Ostatnio zmieniony pt 11 lip, 2008 przez GameBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Varrok pisze:A można w plikach gry RE3 podmienić modele postaci na te z RE2? Tak, żeby np. chodzić leosiem?
A ja chciałem na odwrut i mi zamknęli temat >:( !!!!!! Można przecie zamienić w RE2 Leona na Carlosa i Claire na Jill, albo mr.x-a na NEMESISA. I co? Zamknęli mi temat nawet bez wyjaśnień, tylko tekstem w stylu "weź odpuść". >:( I AM ANGRY! (sorry za offtop)A co do tematu, mógłbym poprawić kilka rysunków w paincie i co nieco dodać(krew, zepsuta broń, Martwe potwory itp.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
GameBoy
Posty: 115
Rejestracja: pn 24 wrz, 2007
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: GameBoy »

A ja chciałem na odwrut i mi zamknęli temat >:( !!!!!! Można przecie zamienić w RE2 Leona na Carlosa i Claire na Jill, albo mr.x-a na NEMESISA. I co? Zamknęli mi temat nawet bez wyjaśnień, tylko tekstem w stylu "weź odpuść".
Bo twój temat był w stylu "ej mam super pomysł na grę/moda ale nie umiem robić wiec powiem wam moje pomysły, wy zrobicie i cała chwała spadnie na mnie"

Po za tym z tego co wiem to w RE2 i RE3 formaty plików są inne.
A co do tematu, mógłbym poprawić kilka rysunków w paincie i co nieco dodać(krew, zepsuta broń, Martwe potwory itp.
Właśnie sobie wyobraziłem paintową krew o cukierkowym kolorze i bez żadnego cieniowania na mrocznym tle z RE3. :pff1: :zmiesz3:
Według mnie jak mamy zamiar zrobić takie coś to trzeba wziąć jakiegoś grafika, który posługuje się czymś innym niż paintem, bo praca w tym programie jest tylko dla masochistów.
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Ale to nie będzie tak, ja poszukam kilka plików śladów krwi w innych grach i wkleje do tła. Będzie ok, spoko, spoko!
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
AdaM555
Posty: 708
Rejestracja: sob 25 sie, 2007
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: AdaM555 »

GameBoy pisze:
A ja chciałem na odwrut i mi zamknęli temat >:( !!!!!! Można przecie zamienić w RE2 Leona na Carlosa i Claire na Jill, albo mr.x-a na NEMESISA. I co? Zamknęli mi temat nawet bez wyjaśnień, tylko tekstem w stylu "weź odpuść".
Bo twój temat był w stylu "ej mam super pomysł na grę/moda ale nie umiem robić wiec powiem wam moje pomysły, wy zrobicie i cała chwała spadnie na mnie"

Po za tym z tego co wiem to w RE2 i RE3 formaty plików są inne.
A co do tematu, mógłbym poprawić kilka rysunków w paincie i co nieco dodać(krew, zepsuta broń, Martwe potwory itp.
Właśnie sobie wyobraziłem paintową krew o cukierkowym kolorze i bez żadnego cieniowania na mrocznym tle z RE3. :pff1: :zmiesz3:
Według mnie jak mamy zamiar zrobić takie coś to trzeba wziąć jakiegoś grafika, który posługuje się czymś innym niż paintem, bo praca w tym programie jest tylko dla masochistów.
Normalnie dziękuje, że mnie wyręczyłeś - miałem pisać to samo...

Wracając do tematu. Oczywiście fajny temat, jak i pomysł, i z tego co mówi Diadem - nie trudny do zrealizowania (bez większych zmian w grafice). Jeżeli zbierze sie ekipa do modowania ( z doswiadczenia wiem, że ludzie mogą mieć dużo chęci na początku, a potem puff i czokapik wychodzi), mogę wyedytować, ale nie obiecuje, parę obrazków, dodając krew i inne drobiazgi (początkujący jestem) Pracuję w GIMP'ie a nie w pait :^^: :breit:
Ostatnio zmieniony pt 11 lip, 2008 przez AdaM555, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam za swoje opowiadania. Młody byłem :)
Awatar użytkownika
Kuba Pajączek
Posty: 203
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: Kuba Pajączek »

Ja mogę wklejać martwe ciała itp. Na przykład leżący zombiak z dwójki i krew pod nim, albo ciało Tyranta T-103 takie jak pod koniec gry.
http://www.byond.com/games/DarkerEmerald/TLC
Nowa wersja Resident Evil Online 2(zmieniona nazwa, wiadomo: kopyrajt-orajt).

"You can't spell "slaughter" without "laughter"!! Hahahahahaha!!!"
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

GameBoy pisze:Rety, żeby jeszcze można było wyczaić jak edytować skrypty i dodawać nowe pomieszczenia i przedmioty. Chociaż wystarczyło by tylko zdekompilować kod gry, zwiększyć np. życie, siłę i ilość przeciwników. (np. zobaczcie ile przeciwników jest w Mercenaries)

Wyobrażacie sobie dołożyć do RE3 np. całą posiadłość Spencera i komisariat (wyciągnąć obrazki z RE1 i RE2) albo nawet może znaleźć dobrego grafika 3D który by sam zrobił tła.
Modyfikacja tła, to małe piwo. Zmienić wygląd postaci też się da, patrz ten temat:
http://www.mwrc.pl/forum/viewtopic.php?t=1485

Ale nie liczyłbym na więcej :/ To się tylko wydaje takie łatwe, "a dorzućmy pomieszczenia z posterunku z RE2 i będziemy mieć większy RE3". Jednak gdyby to było łatwe, już dawno, dawno, ktoś by się za to wziął.
Aż takimi modyfikacjami nie ma więc sobie co zaprzątać głowy...
GameBoy pisze:
Diadem pisze:To było naprawdę proste. Wystarczyło zmienić... nazwę pliku do którego odwoła się gra
Ale zmieniałeś nazwę pliku graficznego, czy zmieniłeś ścieżkę do obrazka w jakimś innym pliku?
Samą nazwę wystarczy zmienić i gra skorzysta z tego "ekstra tła".
GameBoy pisze:
Diadem pisze:A gdyby tak... przerobić całego RE3 :) Fajnie by było ;)
Zebrać ekipę, podobnie jak w przypadku słownika RE. Każdy dostałby kilka (naście) pomieszczeń do przeróbki, a potem wrzuciłoby się to wszystko do jednego wora i mielibyśmy coś na kształt: "RE 3 - MWRC version" :smiech3:
No fajnie by było, ale pierw by trzeba było zrobić jakąś rozpiskę co pododawać w poszczególnych pomieszczeniach. Bo jak każdy pójdzie na samowolkę i doda do swoich plików jakieś losowe obiekty to będzie trochę płytko. No i trzeba też patrzeć na perspektywę, bo np. w Twoim drugim filmiku ten zombiak wygląda bardzo dziwnie.

Ja bym był np za dodaniem martwych żołnierzy z jednostki Hunka, można zrobić screenshota z RE2 i wyciąć z niego niektóre obiekty. :rad12:
A ja myślę, że można by iść na żywioł i każdy doda to co chce. Na przykład ktoś dostałby parter posterunku i to już jego sprawa, co tam doda na ścianach, podłogach itp.
Nie przesadzajmy, że wyjdzie z tego jakieś dzieło. To miałaby być trochę taka zabawa :) Tak aby ludzi grający w to, byli ciekawi: "A cóż oni tam pozmieniali w tym następnym pomieszczeniu" :)

Oczywiście jest wiele ograniczeń i nie można sobie tak wrzucać byle czego :/ Po pierwsze każde pomieszczenie ma trójwymiarowy kształt i nie wiem jak to przeskoczyć :/ To znaczy: "Jeżeli gdzieś stoi słup, a ktoś go 'wymaże' z tła, to ten słup ciągle tam będzie, tyle, że 'niewidoczny' :) i Jill będzie się o niego potykać".

Po drugie, gra korzysta z określonej palety barw i jeżeli ktoś wpadnie na pomysł wklejenia np. swojego zdjęcia na ścianie posterunku :) to raczej to nie przejdzie :/
Dlatego najlepsze efekty daje - "kopiuj-wklej z jednego pomieszczenia do drugiego".

Czy gdyby zrobić screen z RE2 wyciąć jakiś obiekt i wkleić do tła z RE3, to by to poszło??
Tego nie wiem, ale szanse myślę, że są spore.
Varrok pisze:A można w plikach gry RE3 podmienić modele postaci na te z RE2? Tak, żeby np. chodzić leosiem?
Hmm... najpierw trzeba by wyciągnąć teksturę Leona z RE2 i zobaczyć jak to wygląda. Jak ją wyciągnąć to nie wiem, ale po necie gdzieś już chyba krążą te tekstury. Będzie to jednak chyba za trudne, bo również ktoś by to już wcześniej zrobił.


Na tym forum walczą z takimi właśnie sprawami. Dużo się od nich nauczyłem :P
Temat tylko dla maniaków ;)
http://www.gamevixenzone.com/gvz/viewto ... &sk=t&sd=a
Ostatnio zmieniony sob 12 lip, 2008 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RoboticFreeze
Posty: 334
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: RoboticFreeze »

Pomysł bardzo dobry, ale jak to wyjdzie w praniu? wrzyscy się zgłoszą, a 1-2 osoby będą robić, bo innym "nie będzie się chciało, bo to nuda itp."
Awatar użytkownika
RoboticFreeze
Posty: 334
Rejestracja: sob 11 sie, 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: RoboticFreeze »

Nie jestem malkontentem, ale brałem udział w ok. 2 projektach i było tak, że wszyscy się zgłaszają, a potem cisza. A do pomocy bym się zgłosił, jako grafik, ale musiałbym "poćwiczyć", dawno nie robiłem w photoshopie
Awatar użytkownika
GameBoy
Posty: 115
Rejestracja: pn 24 wrz, 2007
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: GameBoy »

Dobra posiedziałem dziś kilkanaście minut i udało mi się zmienić teksturę Jill. :D
Jill
Wiem, wygląda jak kupa, ale to przez to, ze musiałem konwertować z 16 bitowego koloru do 24 bitowego i z powrotem. Dziś zrobię jakiś lepszy skin.

PS. Ma ktoś może tekstury np Claire z RE2? :rad12:

[center]TUTORIAL PODMIENIANIA TEKSTUR POSTACI[/center]
EDIT: Dobra, napisałem małego tutoriala (totalnie łopatologicznego) jak podmieniać tekstury Jill. Wzorowałem się troszkę na jednym linku, który podał Diadem.

1. Rozpakowujemy plik Rofs6.dat korzystając z tego programu.
Aby rozpakować uruchamiamy w.w. program i wybieramy pierwszą ikonkę po lewej stronie u góry. Wybieramy plik który chcemy wypakować.
Następnie klikamy w drugą ikonkę od lewej i zapisujemy plik do tego folderu gdzie znajduje się archiwum które mamy zamiar rozpakować.
Potem klikamy na drugą ikonkę od prawej i klikamy ok.
UWAGA! W folderze gdzie znajdują się pliki Rofs#.dat nalezy umieścić pliki XoRTable i DecodeTable.
Jeśli wszystko poszło dobrze pokaże się napis "decompression complete" i pojawią się dwa pliki - Rofs6_PL000.tim i Rofs6_.tim

2. Usuwamy z nazwy plików przedrostek "Rofs6_"

3. Uruchamiamy program TIMViever i klikamy File -> Open TIM.
Pokaże się nam tekstura.

4. Klikamy Convert -> TIM to BMP. Wybieramy gdzie ma się zapisać plik.
Mamy gotowy do edycji plik BMP. Można go wedytować w paincie GIMPIE, photoshopie tec.

5. Po zmodyfikowaniu pliku otwieramy go TIMViewerem. (File -> Open BMP)
Klikamy Convert -> BMP to TIM
UWAGA! Plik musi mieć nie więcej niż 256 kolorów.

6. Po stworzeniu pliku TIM wchodzimy do katalogu głównego z grą.
Przenosimy plik Rofs6.dat do innego folderu lub zmieniamy jego nazwę.
Tworzymy drzewo katalogów w głownym folderze gry. ( U mnie C:/Program Files/CAPCOM/RE3/)
dodajemy foldery DATA_A/PLD/
W folderze PLD wrzucamy nasze pliki.
(U mnie katalog wygląda to tak: C:/Program Files/CAPCOM/RE3/DATA_A/PLD/ i tu nasze pliki)

7. Edytujemy plik bio3.ini (najlepiej zrobić kopię zapasową) i szukamy linijki :
Rofs6=C:\Program Files\CAPCOM\ResidentEvil3\Rofs6.dat
usuwamy z niej Rofs6.dat, czyli po zmianie będzie wyglądał
Rofs6=C:\Program Files\CAPCOM\ResidentEvil3\

8. Uruchamiamy grę i cieszymy się nową teksturą dla Jill. :rad12: :smiech5:

Zrobiłem już chyba ze 4 skiny, ale każdy po wrzuceniu do gry wygląda dziwnie.
Ostatnio zmieniony sob 12 lip, 2008 przez GameBoy, łącznie zmieniany 2 razy.
Maciek
Posty: 38
Rejestracja: czw 17 lip, 2008
Lokalizacja: Raccon City

Leon

Post autor: Maciek »

Czy da się podmienić Jill na Leona z 2 ??????????
Niech ktoś napisze jak.

Głos z tostera: A takie słówko jak "proszę" znasz...?

[ Dodano: 20 Wrz 2008 07:35 ]
Proszę niech ktoś napisze jak podmienić Jill na Leona z 2. Bardzo ale to bardzo proszę.

Necraria: Dobra, skoro już się kulturalnie zachowujesz, to na przyszłość jeszcze nie dopisuj postu pod postem, tylko edytuj.
Ostatnio zmieniony sob 20 wrz, 2008 przez Maciek, łącznie zmieniany 3 razy.
TweeneR207
Posty: 5
Rejestracja: śr 31 gru, 2008
Lokalizacja: Rypin

Post autor: TweeneR207 »

Mam jedno pytanie :

Jak spakować spowrotem zmienione tła, postacie itd. do pliku Rofs*.dat ??

Proszę o odp.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Nie trzeba ich pakować. Mogą pozostać w wersji rozpakowanej, trzeba tylko bodajże podać ścieżkę dostępu do tych rozpakowanych plików edytując plik *.ini.
TweeneR207
Posty: 5
Rejestracja: śr 31 gru, 2008
Lokalizacja: Rypin

Post autor: TweeneR207 »

Chciałem zmienić troszke tło jak zrobił to Diadem(napisałem swój nick na podłodze). Następnie zrobiłem jak pisał GameBoy(wkleiłem zmienione pliki do DATA_A/PLD i zmieniłem plik bio3.ini). Jak włączam gre to nie ma żadnych teł, jakby gra nie mogła znależć tych plików.

Jak wiecie co zrobić to powiedzcie. Z góty thx.
Ostatnio zmieniony ndz 08 mar, 2009 przez TweeneR207, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Diadem
Posty: 1877
Rejestracja: sob 16 cze, 2007
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Diadem »

Gameboy napisał tutorial jak podmienić tekstury postaci, a Ty chcesz podmienić tło.

Gra, posiada wewnętrzną strukturę katalogów, której zmienić się nie da. Musisz więc ją znać, aby gra "znalazła" Twoje tło.

1.) Musisz dodać nowy folder o nazwie DATA_A do głównego folderu z grą.

2.) Rozpakowujesz Roofs8 (obojętnie w jakim folderze chcesz i tak to potem przerzucisz), pojawi Ci się folder podpisany jako JPG. To w nim są tła.
Modyfikujesz tło które chcesz i zapisujesz je pod tą samą nazwą.

3.) Zmieniasz nazwę folderu z JPG na BSS

4.) Wycinasz cały folder BSS i wklejasz go do wnętrza folderu DATA_A

5.) Zostało już teraz tylko wyedytować plik bio.ini.

U mnie wyglądał on tak:
[General]
Save=D:\HACK\
Regist=D:\HACK\Regist.txt
Movie=D:\HACK\zmovie
Rofs1=D:\HACK\Rofs1.dat
Rofs2=D:\HACK\Rofs2.dat
Rofs3=D:\HACK\Rofs3.dat
Rofs4=D:\HACK\Rofs4.dat
Rofs5=D:\HACK\Rofs5.dat
Rofs6=D:\HACK\Rofs6.dat
Rofs7=D:\HACK\Rofs7.dat
Rofs8=D:\HACK\
Rofs9=D:\HACK\Rofs9.dat
Rofs10=D:\HACK\Rofs10.dat
Rofs11=D:\HACK\Rofs11.dat
Rofs12=D:\HACK\Rofs12.dat
Rofs13=D:\HACK\Rofs13.dat
Rofs14=D:\HACK\Rofs14.dat
Rofs15=D:\HACK\Rofs15.dat
.
.
.

6.) Jak widać grę miałem zainstalowaną w folderze D:\HACK u Ciebie będzie to wyglądało inaczej w zależności od tego gdzie grę zainstalowałeś.

7.) Zauważ, że ścieżka przy Roofs8 została zmodyfikowana. Usunąłem dopisek Roofs8.dat. W momencie gdy to uczyniłem, gra już nie korzysta ze spakowanego pliku, tylko uruchamia się "procedura awaryjna" ;) i gra próbuje znaleźć tła pod ścieżką dostępu DATA_A/BSS.

Miłej zabawy :rad12:

P.S.
A tak to robią profesjonaliści:
http://www.youtube.com/watch?v=tb5AYQejqpc

Zauważ, że mimo innego wyglądu pomieszczenia, jego "rozkład" jest taki sam. To znaczy, kolumna podtrzymująca schody, stoi w tym samym miejscu co w oryginale, drzwi są w tym samym miejscu co w oryginale itp. To jest zmienić najtrudniej...
Ostatnio zmieniony czw 12 mar, 2009 przez Diadem, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Chris_BSAA
Posty: 214
Rejestracja: śr 25 mar, 2009
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Chris_BSAA »

Ta mapka do L4D świetnie wykonana nic innego tylko pogratulować
RUGU
Posty: 1
Rejestracja: sob 05 gru, 2015
Lokalizacja: z kątowni
Kontakt:

Post autor: RUGU »

Hey mam wielką do was prośbę, chciałbym pobawić się zmianami teł w Resident evil 3, aczkoliwke nie wiem jakim programem rozpakować tła z pliku rofs8.dat. Gameboy napisał -
"1. Rozpakowujemy plik Rofs6.dat korzystając z tego programu. http://www.badongo.com/file/9997668, ale niestety, strona nie działa, nigdzie nie mogę znaleźć żadnego programu którym rozpakuje te pliki, prośba moja o namiary na taki program, do rozpakowywania plików z rozszerzniem .dat. z góry dzięki
ODPOWIEDZ

Wróć do „Unofficial Resident Evil”