[Ankieta] Najtrudniejsze momenty
Witam:)
W Coopie, z kumplem 30razy zgineliśmy na Veteranie w ostatniej walce (pierwsze przechodzenie gry) Gdy frustracja juz była nie do wytrzymania, zasadziliłem Rocketa i po sprawie... pomyślałem, prosty był. Ale to dlatego ze gra sama obniżyła poziom trudności:)
Gdy z kims sobie nie radziny przez długi czas, to albo przeciwnik robi sie słabszy, albo wogole go nie ma. (wiadomo, ze nie działa z bossami)
Przy ponownym przejsciu ostatniej walki juz na Normalu, nie udało mi sie go pokonac, walczyłem i walczyłem, granatniki, magnum, snajperki, i Racket!! i nic...
A Lickery przy konterze nie były takie trudne, dobiegamy do tej wąskiej uliczki i rozstawiamy miny w pewnych odstepach i pchamy, co jakis czas sie zatrzymujemy i znowu mina, i pchamy dalej, czasem shotgun, czasem granat, pózniej szybko do domku i we dwójke z partnerem mozna je łatwo rozawlic.
Te wielkie "muchy" drażnią mnie chyba najbardziej, ale zweryfikuje swoje poglady gdy zaczne na PRO:)
W Coopie, z kumplem 30razy zgineliśmy na Veteranie w ostatniej walce (pierwsze przechodzenie gry) Gdy frustracja juz była nie do wytrzymania, zasadziliłem Rocketa i po sprawie... pomyślałem, prosty był. Ale to dlatego ze gra sama obniżyła poziom trudności:)
Gdy z kims sobie nie radziny przez długi czas, to albo przeciwnik robi sie słabszy, albo wogole go nie ma. (wiadomo, ze nie działa z bossami)
Przy ponownym przejsciu ostatniej walki juz na Normalu, nie udało mi sie go pokonac, walczyłem i walczyłem, granatniki, magnum, snajperki, i Racket!! i nic...
A Lickery przy konterze nie były takie trudne, dobiegamy do tej wąskiej uliczki i rozstawiamy miny w pewnych odstepach i pchamy, co jakis czas sie zatrzymujemy i znowu mina, i pchamy dalej, czasem shotgun, czasem granat, pózniej szybko do domku i we dwójke z partnerem mozna je łatwo rozawlic.
Te wielkie "muchy" drażnią mnie chyba najbardziej, ale zweryfikuje swoje poglady gdy zaczne na PRO:)
Te zmutowane żuki są proste, 2 strzały z czegos mocniejszego i bb, wystarczy celować w te białe serce.
Najgorsze co mnie jak na razie spotkało w tej grze, to walka z Ndesu (El gigante) na Professional, chyba mój największy problem to był w RE:5
Najgorsze co mnie jak na razie spotkało w tej grze, to walka z Ndesu (El gigante) na Professional, chyba mój największy problem to był w RE:5
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
hehe żuki, muchy, Reapery (rozpruwacze), każdy ma inne nazwy . Dla Mnie jest to najbardziej denerwujacy przeciwnik, niby tylko ra przyjmie na klatę rakietę ale jak nas złapie to koniec, miałem kilka takich sytuacji na Veteranie Online, przed zdobyciem rakietnicy uzywałem na nich magnum, świetny efekt rozmazania ekranu podczas walki z tym przeciwnikiem
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
- Jakem Gozdek
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz 07 gru, 2008
- Lokalizacja: sie wziął Merchant?
To rozmycie obrazu to bardziej realistyczna alternatywa dla niewidzialności Novistadorów z RE4. Reapery są upierdliwe, najczęściej stosuję wobec nich rakietnicę (infinite), a jak nie to shotgun i strzelać w brzuch bez opamiętania, w końcu wyjdzie to białe coś w co trzeba strzelać.
Ndesu (El Gigante2) jest okropnie upierdliwym bossem. 15 zgonów przy nim zaliczyłem. Ale przy pomocy PiotraB udało nam się go ubić. Pamiętam jak Ndesu był już na wykończeniu, Plagas już wylazł drugi raz, seria w niego i koniec, ale mieliśmy mało życia, oberwaliśmy JEDNĄ strzałką od Majini i koniec zabawy xD
Walka z Jill też jest trudna. O ile Wesker idzie na kilka strzałów z magnum o tyle przy Jill robią się schody, bo nie możemy jej zranić. Ale sposobem... i jakoś poszło.
Ndesu (El Gigante2) jest okropnie upierdliwym bossem. 15 zgonów przy nim zaliczyłem. Ale przy pomocy PiotraB udało nam się go ubić. Pamiętam jak Ndesu był już na wykończeniu, Plagas już wylazł drugi raz, seria w niego i koniec, ale mieliśmy mało życia, oberwaliśmy JEDNĄ strzałką od Majini i koniec zabawy xD
Walka z Jill też jest trudna. O ile Wesker idzie na kilka strzałów z magnum o tyle przy Jill robią się schody, bo nie możemy jej zranić. Ale sposobem... i jakoś poszło.
Na PRO w walce w Jill jest jeden sposób który się dobrze sprawdza, flashowanie granatnikiem, łapanie 3 strzały z magnuma w nadajnik (czyli 3 razy trzeba ją łapać) potem już tylko flash + throw wsiadamy na Jill i wyrywamy kiedy druga osoba stoi z roślinką przy partnerze na wypadek nieudanego QTE.
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
oczywiście że się da bez strzelania ale będzie trwało to dłużej, a na Pro naprawde warto wycelować i zrobić Combo x3 a co do Ndesu równiez z PiotremB zaliczyłem jako że akurat Mnie zaprosił, ale najważniejsza jest dobra celność i zmiatanie Majini z boków, a sekcje Qte najlepiej wszystkie zaliczać bo 3 razy i nas nie ma
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Najgorzej w Co-opie szło mi z Reaperami i, początkowo - w walce z auta (nie mogłem się ze szwagrem dogadać, który ma kryć którą stronę) plus końcowa walka.
W singlu, o dziwo, przeszedłem przez piekło, a nalepszymi siepaczami okazały się... krokodyle. Zeżarły mnie 3 razy chociaż wiedziałem, gdzie i kiedy się ich spodziewać. Widocznie miałem inaczej stuningowaną broń, bo w co-opie trzy strzały z "pompki" załatwiały temat.
W singlu, o dziwo, przeszedłem przez piekło, a nalepszymi siepaczami okazały się... krokodyle. Zeżarły mnie 3 razy chociaż wiedziałem, gdzie i kiedy się ich spodziewać. Widocznie miałem inaczej stuningowaną broń, bo w co-opie trzy strzały z "pompki" załatwiały temat.
If there are any questions, direct them to that brick wall over there
Ja za pierwszymi podejściami do gry (norma i veteran) krokodyli nie zabijałem tylko robiłem "run forest srun!" dopiero jak miałem na pro magnuma to się z nimi bawiłem (ani razu mnie nie zjadły, nawet nie wiem jak ta animacja wygląda)
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Nie opłaca się strzelać z Magnum do nadajnika, ponieważ każda broń zadaje taki sam "damage" owemu nadajnikowi. Nadajnik ma 10000HP. Każdy strzał z dowolnej broni (która jest użyteczna w tej walce) zadaje 1500HP obrażeń. Więc wystarczy trafić ten nadajnik 7 razy i mamy po walce.Alucard pisze:Na PRO w walce w Jill jest jeden sposób który się dobrze sprawdza, flashowanie granatnikiem, łapanie 3 strzały z magnuma w nadajnik (czyli 3 razy trzeba ją łapać) potem już tylko flash + throw wsiadamy na Jill i wyrywamy kiedy druga osoba stoi z roślinką przy partnerze na wypadek nieudanego QTE.
Ja miałem tylko magnum, a że celnie strzelam to co mi tamPiotrB pisze:Nie opłaca się strzelać z Magnum do nadajnika, ponieważ każda broń zadaje taki sam "damage" owemu nadajnikowi. Nadajnik ma 10000HP. Każdy strzał z dowolnej broni (która jest użyteczna w tej walce) zadaje 1500HP obrażeń. Więc wystarczy trafić ten nadajnik 7 razy i mamy po walce.
Playstation Network: Bansai_
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Xbox Gamertag: kagannpwnz
3DS Friend Code: 2105-9086-2899
Zapraszam do wspólnej gry.
Strzelanie w nadajnik z danej broni ma tylko to do siebie że jest celniej, wiadomo że każda broń ma jakiś rozrzut, więc warto wybrac odpowiednią. Odnośnie krokodyli przy pierwszych podejściach uciekałem, po dopakowaniu Magnum i kupieniu Handcannon'a polowałem na nie niczym Bear Grissly z programu "Ultimate Survival", co do scenki śmierci polecam, fajnie wygląda
Oglądaj na YouTube - RESIDENT EVIL CGI | WIECZNY MROK EVIL TV odc. 37
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
PSN - WESKER-DL / społeczność FB - RESIDENT EVIL PL / Grupa FB - EVIL TV FanPage
Handcannon jak go kupiłeś? Ej słuchajcie apropo nadajnika dzisiaj nie chcący strzeliłem z magnum do Jill kiedy Sheva ja trzymała i trafiłem ją w głowę a ona zachowywała się jak by trafił w nadajnik też tak macie ?
Recoil: Stwierdzasz, czy pytasz? Oba zdania zakończone kropką a brzmią jak pytanie... Tak to naprawdę trzeba się nagimnastykować, żeby załapać co Ci w głowie siedzi, i co chcesz przekazać...
Oba zdania to pytania
Recoil: Stwierdzasz, czy pytasz? Oba zdania zakończone kropką a brzmią jak pytanie... Tak to naprawdę trzeba się nagimnastykować, żeby załapać co Ci w głowie siedzi, i co chcesz przekazać...
Oba zdania to pytania
Ostatnio zmieniony ndz 29 mar, 2009 przez Arek, łącznie zmieniany 2 razy.
Ps3Centerbloog.pl
- Nemesis US
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Łęczyca
Magnum przecież rozrzutu nie ma, strzelby nieźle odrzuca.
Co do najtrudniejszych momentów to zależy na jakim poziomie trudności. Na wszystkim poniżej Professional nic nie sprawiło mi problemu. Za to PRO właśnie trochę mnie podrażniło, ale z takim uzbrojeniem (nieskończone ammo do prawie wszystkich broni...) nie było trudno. W końcu to nie Veteran z Call of Duty a jedynie zwiększenie obrażeń i zmniejszenie damage Twojej broni.
Co do najtrudniejszych momentów to zależy na jakim poziomie trudności. Na wszystkim poniżej Professional nic nie sprawiło mi problemu. Za to PRO właśnie trochę mnie podrażniło, ale z takim uzbrojeniem (nieskończone ammo do prawie wszystkich broni...) nie było trudno. W końcu to nie Veteran z Call of Duty a jedynie zwiększenie obrażeń i zmniejszenie damage Twojej broni.