Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Na jaką platformę zamierzasz / kupiłeś RE7

PS4 PRO
4
36%
PS4
2
18%
XONE
3
27%
PC
2
18%
 
Liczba głosów: 11

PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: PSKING »

Wiesz...no wiesz...
PC a marna konsola z naprawdę ładna jak na 2017 rok grafiką plus bardzo stałymi sześćdziesięcioma klatkami.
PC>PS4 Pro
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1853
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: Szakal »

Marna? Nie znam się na konsolach, ale na premierę RE7 to nie była chyba ona jeszcze taka słaba?
Złe oko moderacji czuwa.
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: PSKING »

PS4 było słabe już na premierę. X1 to był żart. Moc pro może nie była taka znowu zła, jednak niewiele osób ją wykorzystało dobrze, albo w ogóle wykorzystało.
Re2 działa perfekcyjnie i jest piękne, ale przy Re7 najwyraźniej musieli się jeszcze do uczyć.
https://youtu.be/Bn80iuJjHsM
Dosłownie chodzi mi o to. Na Yt można znaleźć mało popularne filmy, gdzie gracze reagują tak jak ja. Wyobraź sobie iż było to notoryczne. Dosłownie, może nie w całej grze, nie pamiętam, ale zdarzały się takie sytuacje po pare razy w jednym korytarzu, na jednym podwórku. Czasem to trwało kilkanaście, czasem kilka sekund. Nie znam drugiej gry z zeszłej generacji gdzie by to tak razilo, pewnie w głównej mierze przez oprawę celującą w fotorealizm, przez co rzuca się to w oczy.
Jeśli chodzi o to kiedy ja grałem, to trofeum za rozpoczęcie gry(udaj się do luizjany) dostałem piątego mają 2020 roku. Wiem że pojawiały się jakieś aktualizacje po tym, jednak nie sądzę by coś naprawiły, zwłaszcza że nie tak dawno odpaliłem właśnie tryb Ethan Must Die z którego sytuację opisałem wyżej.
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: MiGoo »

PSKING pisze: sob 20 mar, 2021 PS4 było słabe już na premierę. X1 to był żart. Moc pro może nie była taka znowu zła, jednak niewiele osób ją wykorzystało dobrze, albo w ogóle wykorzystało.
Re2 działa perfekcyjnie i jest piękne, ale przy Re7 najwyraźniej musieli się jeszcze do uczyć.
https://youtu.be/Bn80iuJjHsM
Dosłownie chodzi mi o to. Na Yt można znaleźć mało popularne filmy, gdzie gracze reagują tak jak ja. Wyobraź sobie iż było to notoryczne. Dosłownie, może nie w całej grze, nie pamiętam, ale zdarzały się takie sytuacje po pare razy w jednym korytarzu, na jednym podwórku. Czasem to trwało kilkanaście, czasem kilka sekund. Nie znam drugiej gry z zeszłej generacji gdzie by to tak razilo, pewnie w głównej mierze przez oprawę celującą w fotorealizm, przez co rzuca się to w oczy.
Jeśli chodzi o to kiedy ja grałem, to trofeum za rozpoczęcie gry(udaj się do luizjany) dostałem piątego mają 2020 roku. Wiem że pojawiały się jakieś aktualizacje po tym, jednak nie sądzę by coś naprawiły, zwłaszcza że nie tak dawno odpaliłem właśnie tryb Ethan Must Die z którego sytuację opisałem wyżej.
No nie, takich kwiatków to na XSX nie uraczyłem (bym musiał sprawdzić jak się ma to na XOX - zwykłego XO nie mam, więc się nie wypowiem).
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: RVRE »

PSKING pisze: sob 20 mar, 2021 PS4 było słabe już na premierę. X1 to był żart. Moc pro może nie była taka znowu zła, jednak niewiele osób ją wykorzystało dobrze, albo w ogóle wykorzystało.
Re2 działa perfekcyjnie i jest piękne, ale przy Re7 najwyraźniej musieli się jeszcze do uczyć.
https://youtu.be/Bn80iuJjHsM
Dosłownie chodzi mi o to. Na Yt można znaleźć mało popularne filmy, gdzie gracze reagują tak jak ja. Wyobraź sobie iż było to notoryczne. Dosłownie, może nie w całej grze, nie pamiętam, ale zdarzały się takie sytuacje po pare razy w jednym korytarzu, na jednym podwórku. Czasem to trwało kilkanaście, czasem kilka sekund. Nie znam drugiej gry z zeszłej generacji gdzie by to tak razilo, pewnie w głównej mierze przez oprawę celującą w fotorealizm, przez co rzuca się to w oczy.
Jeśli chodzi o to kiedy ja grałem, to trofeum za rozpoczęcie gry(udaj się do luizjany) dostałem piątego mają 2020 roku. Wiem że pojawiały się jakieś aktualizacje po tym, jednak nie sądzę by coś naprawiły, zwłaszcza że nie tak dawno odpaliłem właśnie tryb Ethan Must Die z którego sytuację opisałem wyżej.
Trochę przesadzasz. Takie doczytywanie tekstur zdarza się wszędzie niezależnie od platformy i gry. Nie jest to jakiś wielki problem jak zdarza się tylko na takich pobocznych obiektach jak obrazy. W RE3 np zdarzało się w kanałach na ścianach i skrzynkach.
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: PSKING »

Wszędzie... W Re2 nie miałem takich problemów. W ogóle nie miałem. W Re7 to wyglądało absurdalnie. Nie ważne jak ładne gry na PS4 by nie były, podobnego problemu nie miałem zupełnie nigdzie.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: Arc »

Patrzcie na to co miałem w dodatku "Not a hero":

https://gamerdvr.com/gamer/eldrid6990/video/132170028

?
W podstawce zdarzały się doczytywania tekstur, może nie na miarę silnika idtech5 ale takie 2-2,5 sekundowe

XOne S
Obrazek
Awatar użytkownika
MiGoo
Zarząd
Posty: 905
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: MiGoo »

No to rzeczywiście chyba problem słabszej konsoli...
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: Arc »

Ale już w ładniejszym RE2R nie miałem żadnych problemów na tej samej platformie. Może lepiej dopracowany był ten remake albo jak się mawia FPP zabierają więcej zasobów od TPP.
Taki Wolfenstein New Order (silnik idtech 5;]) jest z 2014 (ósma generacja, nie wyobrażam sobie jak na PS3 to wygląda) a doczytywało się w niektórych momentach jak w Rage na PS3.
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: PSKING »

Ty grasz na X1X, ja grałem na PS4 Pro, które powinno się jednak sporo lepiej spisywać. Re7 było pierwszą częścią na nowym silniku, więc powiedzmy że jest rozgrzeszone. Nie zmienia to faktu że takich absurdów z doczytywaniem nie widziałem chyba w żadnej grze na PS4 Pro, jakkolwiek ładna w swoim czasie by ona nie była. Ja na ten przykład w okropnej grze jaką jest New Order nie miałem takich problemów, a właśnie Re2 które technicznie jest bardziej imponujący problemów nie miał nigdy żadnych. Zero doczytywania, zero spadków, zero zwiech. Tylko konsola płonęła.
Wiecie, nikt tego nigdy nie zrobił, więc jako że zamierzam przejść tą część po raz drugi, zrobię może jakąś komplikacje na YT.
Awatar użytkownika
Arc
Posty: 275
Rejestracja: wt 14 lut, 2017
Lokalizacja: z szafy

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: Arc »

Nie X1X ale na słabszej S [bez 4K, ray tracingu i chyba HDR (11?) a i tak nie mam do tego odpowiedniego tv] no i miej na uwadze, że obraz wygląda też gorzej bo ten fragment zgrywany był w 720p, wtedy konsola pozwala na dłuższe filmy, np. do 5 min wstecz ale z tego co wyczytałem po podłączeniu do konsoli pendrive'a lub czegoś innego zgodnego z USB 3.0 można wyłączyć te limity.

W tym temacie będzie najbardziej pasować:
Tak mógłby wyglądać Resident Evil VII na PSX https://www.youtube.com/watch?v=frNim-fXgGU
:rad13:
Toni Kortelahti tworzy filmy typu low-poly PS1 pod etykietą 98DEMAKE, wyobrażając sobie, jak wyglądałyby współczesne gry, gdyby zostały wydane w 1998 roku.
Obrazek
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil 7 - PS4 Pro, PS4, Xone a może PC?

Post autor: PSKING »

Ogrywam znowu wersję PS4 Pro, a jako że to edycja Gold to trochę jeszcze mi zejdzie. Opiszę swoje wrażenia po powrocie, ale skoro mowa o teksturach...
Nagrałem dobre kilka filmików i jak wspominałem, może zrobię komplikacje. Sęk w tym że zdaje się być lepiej niż było jeszcze w 2020 roku. Wiem że jakiś czas temu ta gra dostała aktualizacje, która odblokowała możliwość zakupu Village w menu, jednak podobno naprawiała jakieś błędy. Czyżby właśnie ta aktualizacja poprawiła sytuację? Czy ktokolwiek coś o niej wie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VII”