Resident Evil Re:Verse | BETA

Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: RON!N »

Beta testy ruszyły.

piątek, 09.04.2021
------------------------------
Pierwszy dzień moich testów. Gra lekko mnie doprowadzała do frustracji. Zerowy balans. "Bossowie", OP po całej linii. Jak już Cię dorwą, to koniec z tobą*.
Chciałem ograć każdą grywalną postać. Nie udało się, ale już wiem, że Leon i Ada to strasznie słabe postacie.
Rozegrałem w sumie 4/5 gier i Capcom wyłączył serwery do soboty. Nie no, super :rad5:

* - okazało się, że można pod A robić fikoły, które ratują przed atakami :)


sobota, 10.04.2021
------------------------------
Gram...
Pierwsza rozgrywka, nawet OK. Już wyczułem kiedy można sadzić fikoła, aby był najbardziej optymalny.
24h odpoczynek dał 1/736548 skilla. Ale oponenci również widocznie lepsi się stali.
Serwery ponownie zaczęły kuleć, tym razem nie pozwalając się dołączyć do rozgrywki.

Konkluzja...
------------------------------
Biorąc pod osąd tą betę oraz poprzednią podobną odsłonę gry w postaci UC, gra ma szansę stać się miłym przerywnikiem do rozgrywki w RE VIII...
...ale wątpię by tak się stało.
Z niewiadomych dla mnie powodów, Capcom, nie potrafi wyciągnąć wniosków z historii, jaki charakter "online" rozgrywki jest akceptowany przez przez fanów marki RE. Gra umrze szybko, bo zwyczajnie nie jest to CoD czy BF. W kwestii serwerów jest pewnie jeszcze w powijakach, więc się nie czepiam. Ale reszta? Raczej strata czasu...
Ostatnio zmieniony ndz 11 kwie, 2021 przez RON!N, łącznie zmieniany 2 razy.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: Deus Ex »

I Ty grasz w takie dziadostwo ;)?
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: PSKING »

Deusie, może opowiem o moich wrażeniach.
Podkreślam na początek, grałem na PS4 Pro i miałem tu o dziwo, pierwsze miłe zaskoczenie. Tryb ten mimo iż na zwiastunie prezentował się niczym tytuł na mobilki(tego się po nim spodziewałem), to prezentuje się naprawdę nieźle, przy czym jeśli się nie mylę, podczas mojej krótkiej gry trzymał on stałe 60 FPS. Wiecie, jest to dodatkowy tryb do Re8, nie spodziewałem się że zadbają o posiadaczy bieda generacji. Sama mapa na której się grało też wyglądała ok. Nie jest to czysta kalka komendy z Re2, sporo w niej zmieniono, przy czym widać że włożono w to jakiś wysiłek. Nie spotkałem się ze straszącymi teksturami otoczenia jak w demie Re3.
Jeśli chodzi o resztę, to nie wiem jak to przedstawić...
Jesli chodzi o rozgrywkę? Jest super. Sterowanie jest bardzo responsywne, turlanie się bardzo przyspiesza rozgrywkę, a umiejętności specjalne to bardzo fajne urozmaicenie, w podobny sposób do Revelations 2, choć raz jeszcze, sterowanie jest dobre i mam wrażenie że tu było nawet lepsze. Mutacje po śmierci to kolejny element który batdzo fajnie urozmaica rozgrywkę.
Cholera. To koniec. To wszystkie dobre rzeczy jakie miałem do powiedzenia.
Co z tego że postaci są dobrze zrobione i dodano do tego ciekawy pomysł? No nic. Bo nie mają gry. Ja miałem cały czas wrażenie że ktoś zrobił tylko te postaci, przemiany i nie dodał do tego żadnej gry. Przecież ten pseudo battle royale death match jest żałosny. To ma w sobie tyle grywalnosci, co jakiś trening w lobby przed wczytaniem właściwej gry. Co za pajace robią dobre podstawy, ale bezczelnie bez żadnego wysiłku nie dają do tego gry. Nie tworzą mini kampanii jak w Szturmach, nie jest to żaden coop. To zwykłe bezczelne gunwo.
To mogłoby być super gdyby dostało się nawet wspólna eliminacje...czegokolwiek?? Ale nie.
To powiedziawszy, mam też inne problemy, a jakże.
Po cholere istnieją te fiołki? Były rozstawione tak gęsto, że brałem je dosłownie po sprawnie, nie było tak naprawdę sensu żeby istniały, bo było ich za dużo.
Mapy nie tyle są za duże, co sam tryb za mały. Miałem dosłownie sytuację gdzie może z minute biegałem jak pajac szukając przeciwników, bo najwyraźniej wszyscy walczyli gdzie indziej. Balans i nie balans...
Bardzo mi się nie podobało strzelanie z podstawowego karabinu Chrisa, Hunka i kto jeszcze tam miał ten sam. Myślalem że to strzelanie z broni jest tak nie satysfakcjonujące, ale jak się okazało to uzik Claire działa już poprawnie. Gunplay z nim był lepszy. O ile same umiejętności i pewnie inne rzeczy wymagają balansu, tak w mojej opinii walki z mutantami są przesadzone. Prawda jest taka że czyjaś przemiana to praktycznie pewny zgon dla kogoś innego. Zabij kogoś, on się zmieni, on zabije kogoś, on się zmieni itd.
Taki schemat nie jest satysfakcjonujacy.
Może ktoś mnie skrytykować, ale zagrałem chyba że trzy mecze i tyle. Po nich i treningu są całe moje pierwsze wrażenia. Tyle mi wystarczyło. Widziałem wszystko, czyli zero potencjału. Coś co się nudzi po pierwszym meczu, włączasz drugi aby sprawdzić inna postać, a przy trzecim wyłączasz w trakcie i usuwasz. Zgadnijcie kto tak zrobił.
To jest i będzie marny twór bez przyszłości, którego nie naprawi żaden balans, bo jako całokształt jest niczym. Będzie zwykłym cashgrabem dołączanym do pewnie świetnego Re8, w którym trzeba będzie dokupywać nowe postaci i będą jakieś mikrotranzakcje. I założę się nawet że nie wydadzą wszystkich aktualizacji albo DLC, bo wszyscy będą mieli to głęboko w duszy.
Nie rozumiem procesu myślowego Capcomu, rozumiem intencje, chęć dorobienia na czymś takim, ale jak ktoś może na poważnie spojrzeć w stronę tego tytułu i pomyśleć że to powinno powstać. To będzie mieć jakichś fanów.
Rozumiem że nie jest w to włożona większa ilość pracy i pieniędzy, aby nie wpłynęło to na powstawanie Re8 i chwała temu, jednak nie rozumiem jak mogą robić z siebie pajacy przy tworzeniu czegoś takiego. Po tym gdy starsze już odsłony miały świetny coop, a później dostały genialny w zmyśle Raid/Szturm. O to jestem taki wściekły, że od 2015 roku nie dostajemy żadnego sensownego Re do coopa, a powstają takie paskudztwa.
Stracił bym na ten moment już całą nadzieję, gdyby nie plotki o powstaniu Revelations 3, co musiało by się wiązać z powstaniem kolejnego Raidu. Nie obchodzi mnie czy będzie to ReV3, czy Outrage. Chcę jedynie by powstało coś sensownego, to kupię to nawet na PS4.

PS. Chciałem zagrać w piątek, ale były naprawy. W sobotę mi się udało, później wiem że znowu nic nie działało. Nie uznam tego jednak za minus bo jest to beta i nijak ma się do samej gry.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: Recoil »

Deusie, i co Ty na to? :smiech3:
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: PSKING »

Mam wrażenie iż wszyscy byli mądrzejsi ode mnie i w to nie grali-_-. Skorzystałem z okazji, skoro jest to Re.
Deus Ex
Zarząd
Posty: 3132
Rejestracja: sob 17 lis, 2007

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: Deus Ex »

Recoil pisze: wt 13 kwie, 2021 Deusie, i co Ty na to? :smiech3:
Et tu, Recoile, contra me ;)?

Co ja mam powiedzieć? Call of duty w realiach Raccoon City? Nie, nie, nie. To powinno być zakazane.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: RON!N »

Deus Ex pisze: wt 13 kwie, 2021
Recoil pisze: wt 13 kwie, 2021 Deusie, i co Ty na to? :smiech3:
Et tu, Recoile, contra me ;)?

Co ja mam powiedzieć? Call of duty w realiach Raccoon City? Nie, nie, nie. To powinno być zakazane.
Bardziej Fortnite :)

Ja w pełną wersję raczej zbytnio się zagrywać nie będę. To wiem na 100%.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: PSKING »

W tym rzecz, czy ktoś naprawdę spojrzał na to i pomyślał:
Tak. To jest jak Call of Duty, przyjmie się.
Serio? Takie tryby w Re powinny być zakazane.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: RON!N »

PSKING pisze: śr 14 kwie, 2021 W tym rzecz, czy ktoś naprawdę spojrzał na to i pomyślał:
Tak. To jest jak Call of Duty, przyjmie się.
Serio? Takie tryby w Re powinny być zakazane.
Nie widzę osobiście problemu w tym, aby taka gra wyszła i była dobrze zaprojektowana i wykonana.
MvC pokazuje, że jeżeli gameplay jest wykonany poprawnie, to użyczenie postaci, czy nawet całych uniwersów jest OK.
Tylko że Capcom nie ma doświadczenia. Obstawiam, że pewnie gdyby stworzyli kolejny remake którejś części, lepiej by został przyjęty, tylko ile można odgrzewać czy przygotowywać tą samą potrawę?
Dlaczego nie stworzą trzeciej części Outbreak? Może być w późniejszych wydarzeń. Baa, nawet wcześniejszych! Możliwe że zarobili by więcej niż UC, PR i Reverse razem wziętych.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: Recoil »

Deus Ex pisze: wt 13 kwie, 2021
Et tu, Recoile, contra me ;)?
E contrario Deusie, e contrario ;)

Ja osobiście fanem multi nie jestem kompletnie. Cała moja przygoda z tym trybem to krótki epizod w Uncharted 2, jeszcze krótszy w The Last of Us i kilka rozgrywek w MGS4 czy MGS Peace Walker. Ale też w kościach czuję, jako skostniały fan, że tryb multi w uniwersum RE powinien przypominać Outbreaki. Resów multi pod tytułem CoD czy inne strzelankowe nigdy nie spotykały się z ciepłym przyjęciem. Zresztą te decyzje Capcomu są jakieś niespójne. Nie po to kupuje się horror, żeby w multi się szczelać. Gdyby multi było "w klimacie " podstawki (jak w RE5 czy 6) to byłoby to chociaż spójne i być może spędziłbym w tym trybie kilka chwil więcej. A tak kupuję horror, a dostaję totalnie zbędnego akcyjniaka. Szkoda zasobów twórczych. To mi przypomina zakupy w empiku, gdzie kupuję płytę Burzum, a przy kasie dostaję mega okazję kupienia książki o pielęgnacji ogrodu. Gdyby Capcom, nagrywając Burzum, skupił się na multi przypominającym Burzum, a nie książkę ogrodniczą, nie zmarnowałby potencjału, czasu i piniądza.
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: RVRE »

Największą bolączką Crap:Verse jest brak progresu i modyfikacji postaci czy ekwipunku. W ogóle nie zachęca do zagrania więcej niż raz. Dziwi mnie ten maniakalny upór Capcomu w tworzeniu multiplayerowego RE i marnowanie czasu na to.

Jedyne wytłumaczenie tego zjawiska może być takie że te projekty są tworzone w stylu demoscenowym przez koło gospodyń wiejskich.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: RON!N »

RVRE pisze: czw 15 kwie, 2021 Największą bolączką Crap:Verse jest brak progresu i modyfikacji postaci czy ekwipunku. W ogóle nie zachęca do zagrania więcej niż raz. Dziwi mnie ten maniakalny upór Capcomu w tworzeniu multiplayerowego RE i marnowanie czasu na to.

Jedyne wytłumaczenie tego zjawiska może być takie że te projekty są tworzone w stylu demoscenowym przez koło gospodyń wiejskich.
Nie do końca.

Capcom bada rynek, jak każdy producent. Gry multi, battle royal to bardzo intratny biznes, który odpowiednio zmonetyzowany byłby kurą znoszącą złote jaja. Jak jednak pokazało RE4 czy RE5, czasem znosi zgniłe jajca ;)

To tylko BETA. Pewnie nie wiele się różni od pełnej wersji, ale zawsze pozostaje szansa że finalny produkt będzie bardziej rozbudowany.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
PSKING
Posty: 1282
Rejestracja: ndz 18 sty, 2015

Re: Resident Evil Re:Verse | BETA

Post autor: PSKING »

[/quote]
Nie widzę osobiście problemu w tym, aby taka gra wyszła i była dobrze zaprojektowana i wykonana.
MvC pokazuje, że jeżeli gameplay jest wykonany poprawnie, to użyczenie postaci, czy nawet całych uniwersów jest OK.
[/quote]

Ja też nie mam nic przeciwko. Moje pytanie jednak brzmiało, czy ktoś patrząc na to, pomyślał sobie że jest to dobrze wykonana robota? Nie mam nic przeciwko, ale wolałbym nie. Wolę mimo wszystko Raid i kooperacje.

Outbreak nie nadejdzie, bo odszedł w zapomnienie. To zapewne bardzo dużo pracy, a przy tym sprzedaż jest niepewna. Outbreak 2 był taką porażką, że aż zakopano serię na dobre. Nie pojawia się nawet w ankietach.

Zgodzę się tu Recoilem. Strzelają sobie w stopę dając na siłę coś, co myślą że będzie modne, przy marnym wykonaniu. Revelations było w klimacie gry, ale i to pewnie wymaga za dużo pracy dla nich...
Pisałem już, wole by się nie skupiano na multi jeśli miałoby to wpłynąć na singiel, ale patrzenie jak coś takiego powstaje aż boli i wolałbym aby Capcom dokonał aborcji ba takich projektach, kiedy jeszcze są tylko projektami.

Nie warto pisać czego tu nie ma, bo dobrym pytaniem jest to, co tu tak naprawdę jest? Utrzymuje swoje zdanie, gra będzie aktualizowana, aktualizacje skończą się przed planowanym czasem przez brak zainteresowania, Capcom potraktuje to jako marny sposób do zarobku ja mikrotranzakcjach, nie zarobi wiele na tym i DLC, po czym wszystko utną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VIIlage”