Demo Resident Evil Village.

Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1855
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Szakal »

Na razie na PC demo jest nieaktywne, przy próbie uruchomienia pojawia się brak połączenia z siecią. Dopiero 2 maja zostanie aktywowane i będzie można grać przez 60 minut. Przypuszczam, że będzie to wyglądać podobnie do dema RE2.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RON!N »

Szakal pisze: pt 30 kwie, 2021 Na razie na PC demo jest nieaktywne, przy próbie uruchomienia pojawia się brak połączenia z siecią. Dopiero 2 maja zostanie aktywowane i będzie można grać przez 60 minut. Przypuszczam, że będzie to wyglądać podobnie do dema RE2.
Co tu przypuszczać jak demo już było do grania i wyglądało DOKŁADNIE jak to z RE2 :D
Plus wersji na PC, że pewnie znajdzie się szybko sposób na odblokowanie wersji, tylko czy będzie po co jak za 5 dni wyjdzie/przyjdzie pełniaczek...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Salvin »

Szakal pisze: pt 30 kwie, 2021... i będzie można grać przez 60 minut.
No właśnie 60 minut na dwa dema. I o to pytałem wcześniej. Czy czas jest liczony od samego uruchomienia czy od momentu rozpoczęcia gry. Trochę to znaczenie ma, bo ja w opcjach grafiki czy konfiguracji sterowania to i z 20 minut potrafię siedzieć :) A dopóki demo nie będzie aktywne to do żadnych opcji się wejść nie da.
Awatar użytkownika
Patriota_1988
Posty: 146
Rejestracja: czw 08 lis, 2012
Lokalizacja: Nowa Ruda

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Patriota_1988 »

Kij z takim demem , zamiast dać nielimitowany czas w demku to wydziwiają nie wiem po co :/
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RON!N »

Salvin pisze: pt 30 kwie, 2021
Szakal pisze: pt 30 kwie, 2021... i będzie można grać przez 60 minut.
No właśnie 60 minut na dwa dema. I o to pytałem wcześniej. Czy czas jest liczony od samego uruchomienia czy od momentu rozpoczęcia gry. Trochę to znaczenie ma, bo ja w opcjach grafiki czy konfiguracji sterowania to i z 20 minut potrafię siedzieć :) A dopóki demo nie będzie aktywne to do żadnych opcji się wejść nie da.
30 minut gameplay'u. Jest to w 100% czasu by przejść wioche/zamek.
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1855
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Szakal »

Okej jestem już po demie, zostało mi jeszcze jakieś 8, 9 minut, ale stwierdziłem, że nic więcej tu nie znajdę. Najpierw ograłem wioskę do momentu w którym uciekłem z domu. Potem przełączyłem się na zamek i spędziłem w nim chwilę szwendając się po pomieszczeniach. Wrażenia, raczej pozytywne.
- na początku mały zgrzyt, kamera poruszała się strasznie ślamazarnie i musiałem zwiększyć w opcjach czułość myszy żeby się dało normalnie celować, a czas leci cały czas od momentu uruchomienia dema nawet w opcjach,
- likantropy są bardzo szybkie i zwinne, zaatakowało mnie trzech jednocześnie i ledwo przeżyłem na normalnym poziomie trudności,
- przedmioty do craftingu nie zajmują miejsca w ekwipunku, jest na nie osobna zakładka,
- sam ekwipunek wygląda jak ten z RE4, czyli mamy walizkę na przedmioty, którą można dodatkowo powiększyć,
- broń można ulepszać na dwa sposoby, pierwszym jest wykupowanie kolejnych poziomów za pieniądze, tak jak w RE4, drugim jest zamontowanie w nich nowych części np. lepszy spust, albo większy magazynek. Najpierw wykupiłem u kupca poziom drugi magazynka do pistoletu, a potem zamontowałem w nim większy magazynek i z 10 naboi zrobiło się 18.
- zamek przypomina dom Bakerów, oczywiście jest dużo większy, ale można go dość swobodnie eksplorować nie będąc atakowanym przez wrogów, przynajmniej w tym fragmencie dema,
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Finka
Posty: 1082
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: z Polski

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Finka »

W zamku są przeciwnicy tylko należało zejść do piwnicy. Odniosłam wrażenie, że im dalej tym gorzej ale to tylko moje marudzenie.
W piątkowe wieczory nie odpowiadam za swoje posty.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RVRE »

Też jestem już po demie i wrażenia mam mieszane. Grafika bardzo ładna i robiąca wrażenie ale z drugiej strony interakcja z otoczeniem w ogóle nie istnieje. Nawet śladów butów na śniegu nie ma. Bronie są chyba na kapiszony, bo żadnego przeciwnika nie udało mi się zabić strzelając ciągle w głowę (grałem na standardowym poziomie). Nie wiem też czy to glicz ale menele w wiosce nie wyjdą poza krzaki aby zaatakować.

Demo ogólnie zbyt mało pokazuje aby wydać opinie czy warto kupić. Samym chodzeniem po krzakach gry nie sprzedadzą.
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Salvin »

Przeszedłem oba dema i szykuje się przyjemna gra. Rzeczywiście czuć vibe RE4 dość mocno i powiem szczerze, że to właśnie te podobieństwa mnie zainteresowały. W przeciwnym razie pominąłbym pewnie tę część tak samo jak 6, 7, Remake 2 i inne poboczne. Dema jak dema, pozwoliły poeksplorować, trochę powalczyć. Tylko po co to ograniczenie czasowe. Człowiek się spieszy, bo nie wie jak długie jest. Jednak ostatecznie czasu jest wystarczająco, aby zwiedzić i wioskę i zamek. Przeciwnicy są wytrzymali, ale to wynika tylko z tego, że na początku mamy bronie bez żadnych ulepszeń. W RE4 też tak było przecież. W zamku jest więcej walki, bo oprócz przeciwników regularnych, gania nas jeszcze jedna wampirzyca, która chce się poprzytulać ;)

Jeśli chodzi o optymalizację to jak to w ostatnich RE. Bardzo dobra. Gra wygląda bardzo ładnie i tak samo działa, wszystko na max ustawione włącznie z ray tracingiem i minimum 55 FPS zanotowałem, więc nawet średniej klasy sprzęt spokojnie sobie poradzi jeśli nie zależy na RT.
Awatar użytkownika
RVRE
Posty: 817
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2014
Lokalizacja: ---

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RVRE »

W RE4 dało się zabić podstawowego przeciwnika pistoletem bez ulepszeń dosyć szybko nawet na pro. Tutaj wydaje mi się że próbują te gry upodobnić do Soulsów. Projekt przeciwników nawet przypomina trochę Bloodborne.
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Salvin »

W RE4 była inna taktyka. Strzał w głowę, kopniak i dobijanie nożem. Tutaj się tak nie da i amunicja schodzi. Ci przeciwnicy w zamku padają od dwóch strzałów z nieulepszonej strzelby.
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1855
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Szakal »

W zamku są przeciwnicy tylko należało zejść do piwnicy.
No właśnie nie zdążyłem. Znalazłem ten pierścień i nie wiedziałem gdzie go użyć, zamiast tego zmarnowałem czas na bieganie po pokojach :) .

Jeśli chodzi o przeciwników to sporo ammo straciłem pudłując przez te ich cholerne uniki :P . Ale widać, że są twardsi niż ganado. Włączyłem sobie ostatnie 8 minut na hard, żeby sprawdzić jak silni są na tym poziomie i nie zabiłem żadnego, pomimo iż jeden dostał kilka trafień prosto w głowę.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Leon. KennedY
Posty: 1511
Rejestracja: pn 08 paź, 2007
Lokalizacja: Raccoon City

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Leon. KennedY »

Wytrzymałe skurczybyki, będzie zabawa...😋
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1855
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Szakal »

Jak było do przewidzenia gracze obeszli już limit czasowy dema.
Złe oko moderacji czuwa.
Awatar użytkownika
Recoil
Moderator
Posty: 3377
Rejestracja: ndz 09 wrz, 2007
Lokalizacja: Perdition City
Kontakt:

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Recoil »

Rozumiem że tylko PC?
Fluid Project
Calm Down People!
It's Just A Little Lie...
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Salvin »

Tak, został wykorzystany mechanizm z dema RE2.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RON!N »

Szakal pisze: pn 03 maja, 2021 Jak było do przewidzenia gracze obeszli już limit czasowy dema.
Przecież to bardziej pewne niż kiełba z grilla w majówkę :smiech3:
Aczkolwiek, sądziłem, że to magiczne połączenie z serwerem miało służyć właśnie do kontroli czasu. Ale i to przeto je do wyhaczenia...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
Awatar użytkownika
Szakal
Moderator
Posty: 1855
Rejestracja: czw 02 kwie, 2009
Lokalizacja: Wola

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Szakal »

Nie wiem czemu Capcom niczego się nie nauczył od czasu RE2. Zamiast dać normalne demo, które można przechodzić wielokrotnie, to bawi się w jakieś limity czasowe. To prawie tak jakby pozwalał na takie rzeczy.
Osobiście nie widzę w tym sensu, bo już w najbliższy weekend będę ogrywał pełniaka :smiech1: .
Złe oko moderacji czuwa.
Salvin
Posty: 1585
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: Salvin »

Inna sprawa, że pomijanie czasu to proszenie się trochę o kłopoty. W końcu to modyfikacja plików na Steam i za to można zarobić bana. Niby nikt nie dostał, ale jeśli VAC uzna, że to niezgodne to może być ciężko wybronić się tutaj.
Awatar użytkownika
RON!N
Posty: 1703
Rejestracja: wt 20 lut, 2007
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Demo Resident Evil Village.

Post autor: RON!N »

Szakal pisze: wt 04 maja, 2021 Nie wiem czemu Capcom niczego się nie nauczył od czasu RE2. Zamiast dać normalne demo, które można przechodzić wielokrotnie, to bawi się w jakieś limity czasowe. To prawie tak jakby pozwalał na takie rzeczy.
Osobiście nie widzę w tym sensu, bo już w najbliższy weekend będę ogrywał pełniaka :smiech1: .
Limit czasowy jest dla graczy konsolowych.
Dlatego w pierwszej kolejności Ci dostali demo (przynajmniej posiadacze konsol Sony).
A że nie ma sensu tworzyć osobnych dem dla konsol i PC to zasada pozostała.
Za chwilę i tak wychodzi pełniak, to problemu jako takowego nie ma...
YouTube | Twitch | Instagram | Twitter
Nadchodzący zlot fanów: 2023
ODPOWIEDZ

Wróć do „Resident Evil VIIlage”