G-Virus vs. T-Virus.
G-Virus vs. T-Virus.
Który wirus jest silniejszy tzw. Powoduję większe i groźniejsze mutacje, czy G- Virus jest taki sam z poziomem inteligenci jak T, czyli czy zakażeni G wirusem są mądrzejsi od tych z T.I czy może mi ktoś podać charakterystyczne cechy tych dwóch wirusów.Bo ja grałem tylko w Re4 i re1,więc może mi ktoś to wyjaśnić, a i jeszcze jedno, jak powstał G Virus?
"Gdy usłyszysz ryk piły spalinowej ,jest już za późno."
No, z tymi wirusami to naprawdę ciężko, opis wszystkich wirusów to postrach nie jednego fana RE, zwłaszcza, że Capcom sam się w tym gubi
Nie znam się na tym zbyt dobrze, no ale spróbuję coś tu o nich opowiedzieć. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie mnie za dużo poprawiać.
Moim zdaniem trudno ocenić, który lepszy...
Wirus T miał w swoich założeniach służyć do produkcji super żołnierzy - Tyrantów i trzeba przyznać, że Tyranty to dobry "wynalazek". W końcu jedna z wersji weszła nawet do seryjnej produkcji jeśli można tak powiedzieć
Wszelkie zombiaki, cerberusy to też efekt wirusa T tyle tylko, że powstały w sposób nie do końca kontrolowany.
Wirus G miał być potężniejszy od swojego poprzednika, jednak... hmm w pełni przetestowany został tylko raz. Na swoim twórcy w dodatku, zamieniając Birkina w całkiem niezłą bestyjkę. Zdecydowanie bardziej wytrzymałą od Tyrantów, czy lepszą? Za mało combat data, aby to ocenić, ale raczej tak

Kiedyś czytałem, że jeden wirus mógł się rozwijać tylko w żyjącym organizmie (wirus T), a drugi i w żywym i w martwym (wirus G), ale nie dam sobie ręki uciąć za tą informację.
Skoro G-virus powstał później można by sądzić, że jest silniejszy/lepszy. Jak spytasz pana Birkina na pewno tak Ci odpowie=Rzeźnik= pisze:Który wirus jest silniejszy
Wirus T miał w swoich założeniach służyć do produkcji super żołnierzy - Tyrantów i trzeba przyznać, że Tyranty to dobry "wynalazek". W końcu jedna z wersji weszła nawet do seryjnej produkcji jeśli można tak powiedzieć